برای اینکه بتوانید افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام داشته باشید، ابتدا نیاز است که اینفلوئنسرهایی را که در حوزهی تخصصی شما فعالیت میکنند شناسایی کنید و با آنها تماس گرفته و با پرداخت مبلغی از آنها بخواهید محصولات یا صفحهی اینستاگرام شما را در پیج اینستاگرامیشان معرفی کنند. در اینستاگرام مشتری های شما همان فالوورها یا دنبال کننده های شما هستند که می توانید آنها را با تولید محتوا خوب و محصولات با کیفیت از یک مشتری بالقوه به یک خریدار بالفعل تبدیل کنید. بعضی از پست و استوریها در اینستاگرام، بهطور مستقیم مربوط به فروش محصول نیست؛ اما دقیقا همین هدف را دنبال میکند. حال فرض کنید که شما یک صفحه فروشگاهی داشته باشید و محصول شما در این صفحه باشد، چه اتفاقی میافتد؟ مطمئناً اگر محصول و قیمت خوبی داشته باشید، فروش بینظیری را تجربه خواهید کرد. در مقابل اگر قصد برندینگ کسب و کار خود را داشته باشید، نیاز به جذب فالوور و افزایش فروش دارید. این برنامه به خاطر امنیت، سرعت و رایگان بودن خیلی مورد توجه صاحبان کسب و کارها قرار گرفته و اگر با الگوریتم‌های آن آشنا باشید، در کمترین زمان ممکن می‌توانید درآمد خوبی را از پیج‌تان به دست آورید و کسب و کارتان را به خارج از کشور هم گسترش دهید. این آخرین چیزی است که یک نفر قبل از اینکه تصمیم بگیرد شما را دنبال کند میبیند؛ بنابراین مطمئن شوید که چه کسی هستید و چه کاری انجام میدهید. تشخیص موضوع محتوا با استفاده از صوت به این صورت است که الگوریتم اکسپلور نسبت به برخی واژهها و عبارات حساس است و در صورت شنیدن این کلمات احتمال میدهد محتوای مورد نظر به موضوعی خاص مرتبط باشد. یکی از تاثیرگذارترین پارامترها برای رفتن یک پست به اکسپلور اینستاگرام، مقدار تعاملی است که پس از انتشار دریافت میکند. در این پیج انواع و اقسام کلیپ های طنز از سریال های قدیمی و جدید ایرانی قرار داده شده است.

برخی از این پیج ها کلیپ ها و فیلم های طنز را به اشتراک می گذارند و برخی دیگر توسط اینفلوئنسرهای ایرانی که خودشان دست به ساخت کلیپ های طنز می زنند، اداره می شوند. یکی دیگر از پیج های فان و کمدی اینستاگرام ایرانی که فیلم ها، کلیپ ها و میم های خنده داری را برای دنبال کنندگان خود آپلود می کند، پیج طنزنما ایران است. پستها و محتواهای دارای تعامل بالا: یکی دیگر از معیارهای اینستاگرام برای محتوای صفحه اکسپلور شما، محتواهایی است که تعامل یا انگیجمنت بالایی دارند. درود - بله از منوی همکاری در فروش میتوانید برای خود حساب کاربری ایجاد کرده و لینک بازاریابی خود را دریافت کنید. همچنین می توانید بر اساس افرادی که از قبل با کسب و کار شما در تعامل هستند، مخاطبی شبیه به هم ایجاد کنید. چه راهکار و ترفندی هست که شما از آن مطلع نیستید؟ او از استوری ها برای نمایش جنبه دیگر برند خود برای ۲ میلیون فالوور از راه درست و اصلاح شده استفاده کرد، تا بدین ترتیب فالوورهای خود را از آنچه که هر روز انجام می دهد مطلع کند. ستاره 27 ساله موسیقی پاپ، که از سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرده، علاوه بر خوانندگی به ترانهسرایی و بازیگری نیز ورود کرده است. Food: این بخش که یکی از محبوبترین بخشهای اینستاگرام است به هر آنچه که مربوط به غذا میشود و حتی معرفی رستورانهای مختلف و آموزش معرفی انواع غذا در این بخش نمایش داده میشوند. باید به این نکته توجه داشته باشید که همیشه جزیی ترین تفاوتها مهم هستند و میتوانند باعث تمایز رباتهای ایدهآل از ابزارهای متوسط شوند. کاربران به این افراد اعتماد دارند و به صحبتهای آنها توجه و عمل میکنند.

همانطور که میدانید، داشتن بیشترین فالوور در اینستاگرام به معنای عملکرد خوب یک خواننده نیست. بعد از آنکه یک محتوای زیبا و جذاب آماده کردید، اگر در ساعتی نامناسب آن را پیجتان قرار دادید درست مانند این است که شما یک محتوای بی ارزش و بدون استفاده را در صفحه خود درج کردهاید. بهترین تعداد هشتگ برای یک پست، بین ۵ تا ۹ عدد است. بخش follow در این آمار نشان دهنده­ ی تعداد پیج­ هایی است که پس از مشاهده پست، شما را دنبال کرده­ اند. همان طور که میدانید اینستاگرام دیگر تعداد لایکها را نشان نمیدهد و بهترین راه برای پی بردن به موفقیت یک پست، نمایش آن توسط الگوریتم است. مورد بسیار مهم دیگری که در رابطه با اکسپلور اینستاگرام باید بدانید، زمان انتشار پست است. اینستاگرام به علاقه هر کاربر توجه میکند و صفحه اکسپلور اینستاگرام او را با محتواهای مناسب طبق سلیقه شخص طراحی میکند. دواین جانسون ملقب به راک، یکی از معروف ترین ستارگان دنیای هالیوود است که در اینستاگرام بیش از 313 میلیون فالوور دارد.ویدئوهای او با دخترانش بسیار مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفته اند. در صورتی که پست مورد نظرتان وارد اکسپلور شده باشد، پس از انتخاب این گزینه، اعداد و ارقامی را مشاهده می­کنید که نشان دهنده ­ی ورود پست به بخش اکسپلور اینستاگرام است. حتی اگر هنوز به طور کامل وبسایت خود را راه اندازی نکرده اید، انجام این کار باعث اعتبار بخشی به برند شما می شود- انجام این کار به مخاطبان شما نشان می دهد که به برند خود اهمیت می دهید و گام اضافه ای برداشته اید و دامنه خریده اید. ولی در کل به نظر من اگر از پیجی که قصد خرید آن را دارید مطمئن نباشید هیچ مزیتی برای شما نخواهد داشت جز اینکه پول خود را هدر داده اید.

همان طوری که بیان کردیم به صورت کلی ثابت باقی ماندن فالوور نشانگر این است که شما در مدیریت صفحه اینستاگرام خود با مشکل مواجه شده اید و در واقع عملکرد شما به نحوی است که نمی توانید مخاطبین جدید را جذب صفحه خود کرده و از این طریق دنبال کنندگان تان را افزایش دهید. پستهایی که با دیگران به اشتراک گذاشتهاید: یکی دیگر از معیارهایی که نشان میدهد ما به یک نوع محتوا علاقه داریم، اشتراکگذاری آن است و به همین خاطر هم اگر پستی را با دیگران به اشتراک بگذاریم، اینستاگرام متوجه میشود که ما به آن نوع از محتوا علاقه داریم. کپشنهای طولانی و جذاب نیز باعث میشود مخاطب زمان زیادی را در در پست شما بگذراند در نتیجه اینستاگرام متوجه میشود که پست شما برای مخاطب جذاب بوده و به دیگر مخاطبین نیز نشان میدهد. کپشنها قدرت بسیار زیادی در تشویق و ترغیب مخاطبین در کامنت گذاشتن دارند. تبدیل شدن به یک شخصیت مشهور و تأثیرگذار در اینستاگرام به همان اندازه که میتواند بسیار سریعتر از هر پلتفرم دیگری اتفاق بیفتد، اگر نتوانید ارتباطات و تعاملات خوبی را از خود به نمایش بگذارید میتواند شما را از صحنه حذف نماید. پس از انتخاب یک انیمیشن، اپلیکیشن ، تصویر شما را به یک ویدئو ۴ ثانیه ای تبدیل می کند. در این برنامه شما میتوانید محتوای مورد نظرتان را در قالب عکس، ویدئو و استوری با دنبالکنندهها به اشتراک بگذارید و آنها هم با لایک و کامنت به این محتوا واکنش نشان میدهند. اینستاگرام سعی میکند محتواهایی را به شما نشان دهد که کاربران در منطقه جغرافیایی شما منتشر کردهاند. بنابراین سعی کنید مطابق با استانداردهای محتواها و پستهای موجود در صفحه اکسپلور رفتار کنید تا شما هم مثل آنها خیلی زود به این صفحه بیایید. اگر میخواهید نزد مخاطبان خود معروف و محبوب شوید، سعی کنید از فرمتهای مختلف برای تولید محتوا استفاده کنید ولی تولید محتوا با فرمت ریلز باعث میشود که شما از حمایت خود برنامه اینستاگرام برخوردار شوید و زودتر به صفحه اکسپلور بیایید.

به اظهارنظرات دیگران توجه کرده و از آنها به عنوان راهنمای کامنت گذاری خودتان استفاده کنید. از آنها بخواهید که به سوالات شما پاسخ دهند از جملاتی استفاده کنید که آنها را تشویق به اظهار نظر کند. استفاده بیش از حد از هشتگ میتواند از طرف اینستاگرام به عنوان یک رفتار تبلیغاتی شناسایی شود البته که اینستاگرام به ما اجازه استفاده از 30 هشتگ در پست را داده است اما بهتر است از 8 هشتگ استفاده شود. به بیان سادهتر وقتی یک پست در صفحه اکسپلور نمایش داده میشود، بدانید که تعامل خوبی داشته که به این صفحه راه پیدا کرده است. بنابراین ارزش پیج شما را بالامیبرد و اون رو به دیگر افراد در اکسپلور اینستا نشان میدهد. Travel: در این بخش عکسها و ویدیوها دربارهی سفر کردن، غذای ملل مختلف، مناطق دیدنی جهان و شرایط آب و هوایی مختلف نشان داده میشود. Style: این بخش صنعت مد و فشن و زیورآلات و لباسهای مختلف خانم و آقایان در سراسر جهان را نمایش میدهد. در این بخش، پست افرادی که دنبالشان کردهاید به نمایش در میآید. خرید 100 فالوور مناسب افرادی است که می خواهند افزایش فالوور تدریجی و بسیار کمی داشته باشند. مدرس این دوره آقای بابک تاواواو می باشد که یکی از قدیمی هاست اما طبق بررسی ما این دوره اغلب برای مدیران کسب و کار مناسب است البته شما می توانید برای خودتان هم آن را تهیه کنید. آنالیز اینستاگرام و بررسی میزان مشارکت و تعامل کاربران تأثیر زیادی بر درک شما از عملکردتان در این شبکه اجتماعی دارد.

از این رو پیج های خارجی بسیار زیادی در جهت سرگرم کردن مخاطبان خود در اینستاگرام فعال هستند. راستی اصلا یادتون نره که ما تو اینستاگرام خیلی نکات عالی رو به شما ارائه دادیم که با استفاده از آنها می توانید کسب و کار خودتان را تا چند برابر رشد دهید، پس حتما اینستاگرام وبکیما را دنبال کنید. به عنوان مثال اگر در بین پیجهایی که دنبال میکنید، چند پیج در مورد فوتبال یا آشپزی وجود داشته باشد، اینستاگرام خیلی زود متوجه میشود که شما به فوتبال یا آشپزی علاقمند هستید. از طرف دیگر ممکن است بسیاری از افراد نتوانند صبر زیادی را برای افزایش چند هزار نفری فالوور های خود پیشه کنند. سعی کنید همیشه با این الگوریتم هماهنگ شوید؛ زیرا هماهنگی با این الگوریتم به ورود شما به صفحه اکسپلور کمک زیادی میکند. بسیاری از افراد که فعالیت خود را در زمینه کاری خاصی شروع کردهاند، گمان میکنند که برای شروع فعالیت تجاری خود باید فالوور بخرند، زیرا معتقد هستند که اگر تعداد فالوورهای پیج کاریشان کم باشد، نمیتوانند در جذب بیشتر فالوور موفق شوند و به همین دلیل کسبوکارشان نیز شکست خواهد خورد. هر یک از این خدمات شامل سرویسها و پکیجهای متفاوتی است که بسته به نیاز و بودجه خود میتوانید هر یک را خریداری کنید. میشود گفت الگوریتم اکسپلور تقریباً سختترین کار در پردازش محتوا را در مورد محتوای تصویری دارد؛ چرا که عناصر و المانهای تصویری بسیار زیاد هستند و تعریف تمامی آنها در الگوریتم کار فوق العاده دشواری است. یکی از مهم ترین کارهای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام است که باعث تعامل بیشتری با مخاطبین میشود هشتگ ها هستند. یکی از مهمترین مواردی که کمک بزرگی به شما میکند، این است که سعی کنید مخاطبان خود را به تعامل بیشتر تشویق کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید فالوور فالنیک وب سایت خود باشید.