#Portrait #iran #boy جالب است بدانید، باکیفیتترین و معطر ترین قهوه جهان، در آفریقا کشت میشود. با بیش از 200 نمایش باورنکردنی و باورنکردنی از سرتاسر جهان، این سالن دارای تعدادی نمایشگاه جدید، و همچنین یک لابی ارتقا یافته و پیشنهادات خرده فروشی جدید است. پایه های چرخ و فلک عین دبی دارای صفحه های نورانی هستند و منظره ای فوق العاده را در منطقه ایجاده کرده اند. در مورد معرفی دهکده جهانی دبی میتوانیم بگویم مانند موزه لوور پاریس است که آثار باستانی و برخی دیدنی هایی از هر کشور را کنار هم جمع کرده و در یک بازدید، شما با فرهنگ همه مردم دنیا آشنا میشوید. جزیره مصنوعی باید به اندازهای پایین ساخته میشد که برای بیننده مانند یک ساختمان شناور در آب به نظر برسد. برای یک شب اقامت در این سوئیت باید بالغ بر ۲۴ هزار دلار هزینه کنید. امکان ندارد در این برج یک اتاق بدون زرق و برق را پیدا کنید اما تنها دو سوئیت رویال را در این برج خواهید یافت که هرکدام نصف یک طبقه از طبقه 25 این ساختمان عظیم را اشغال می کنند. از دیگر ویژگیهای موزه آينده دبی میتوان به استفاده از انرژي خورشیدی برای تولید برق مورد نیاز ساختمان اشاره کرد. اسپلشرز یک منطقه ویژه برای کسانی که به پارک آبی آکواونچر می آیند، کودکان میتوانند از سرسره های روباز و سربسته هنگامی که والدین ها آنها در حال استفاده از دیگر تفریحات هستند، لذت ببرند. همچنین تعدادی رستوران ایرانی هم داخل غرفه ایران مشغول هستند اینجاست که همه بازدید کنندگان میتوانند طعم لذیذ آب گوشت و کباب کوبیده ایران را بچشند. اگر میخواهید سوغات و محصولات، و فرهنگ همه کشورهای عربی را یکجا ببینید، وارد غرفه بحرین شوید. از نقاط مشترک طراحی بحرین با دیگر کشورهای عربی، نورگیر و بادگیرهای بلند است.

فضای طراحی شده داخل غرفه کویت، علاوه بر نمایش سنت و ثروت، حس راحتی را به شما القا خواهد کرد، که ممکن است چندین ساعت را در ورودی اصلی بمانید.غذاهای کویت به ادویه و چربی زیاد معروف است، در رستورانهای بنا شده نیز، این قاعده به خوبی رعایت شده و چربی غذا چکه میکند. عطر و عود های اصیل عربی، از نماد های کویت بهشمار میرود. فضای مرکزی خالی آن، نماد نوآوری و آینده ناشناخته بشر است که می توان آن را خلاقانه ساخت. این موزه همچنین قصد دارد کنفرانسهای علمی برگزار کند و دورهها و کارگاههایی را در زمینه طراحی و نوآوری برای پوشش آخرین پیشرفتهای علمی و کاربردهای عملی آنها ارائه دهد. تعجب نکنید، رنگ کرمی و خاکی این معماری، به همراه طراحی اصیل بحرینی این حس را به شما منتقل خواهد کرد. هنگامی که قصد ورود به بخش کویت را دارید، در وهله اول دیوار نورپردازی شده به رنگ آبی، رودی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. به رودی که نگاه کنید، گنبدهای ریز و درشت بسیاری خواهید دید، که شما را به یاد تاج محل و فیلمهای هندی میاندازد. وجود المانهای خاص مصر باستان از جمله مجسمههای غول پیکر و کندهکاری شده، به گردشگران این حس را میدهد که در فیلمهای تاریخی حضور دارند! این کشور که به معبد، گل، لباسهای زیبا و رنگی و فیلمهای فوقالعاده اکشن معروف است، در دهکده جهانی دبی، نیز اصالت خود را حفظ کرده و همانقدر خاص و رنگی نمایان شدهاست. چایخانه سنتی از دیگر ملزومات فلسطین است، که در دهکده جهانی دبی نیز جای خود را حفظ کرده است، و به همراه شیرینیهای خوش طعم عربی برای گردشگران سرو میشود.

در حالی که قیمت بلیط ویژه این پارک آبی دبی ۳۴۹ درهم برای بزرگسالان و ۲۹۹ درهم برای کودکان محاسبه میشود. اما از قیمت های حدودی که در باب رفت و آمد به گلوبال ویلیج میتوان پیش بینی کرد، 100 الی 200 درهم امارات است. قطعا کشور امارات در دهکده جهانی دبی، بخشی را به خودش اختصاص داده است. قطعا تست این غذای اصیل برای ایرانیان لذتبخش خواهد بود، چرا که ممکن است برای اولین بار باشد، که فلافل اصل لبنان را تست میکنند.جواهرات سنگین و خوشتراش عربی همواره زبانزد خاص و عام بوده و هست. از غذاهای معروف و جهانی این کشور، میتوان فلافل و حوموس را نام برد. همچنین رستوران Michelin-starred Hakkasan، با سرو غذاهای سنتی کانتونی از شما پذیرایی می کند. وزارت بازاریابی گردشگری و بازرگانی دبی از راه اندازی پلاک های اختصاصی کد QR در 54 مکان محبوب در سراسر امارات خبر داده است.این مکانها با افزودن ابعاد چندرسانه ای به تورهای خود هدایت شده ، بازدید کنندگان را قادر می سازد اطلاعات بیشتری در مورد سایتهای نمادین و نقاط دیدنی شهر کشف کنند.بارکد های دیجیتال پاسخ سریع ، به راحتی توسط هر تلفن هوشمند قابل اسکن است و کاربران را به میکروسایت های اختصاصی در وب سایت VisDubai هدایت می کند تا اطلاعات مربوط به پس زمینه در مورد هر مکان را دریافت کند.میکروسایت های چند زبانه طیف وسیعی از مطالب شامل تصاویر و فیلم های تعاملی را در خود جای داده اند.این پروژه مطابق با ابتکار عمل "شهر هوشمند" دبی برای ارائه یک تجربه شهری کارآمد ، یکپارچه و تاثیرگذار برای ساکنان و بازدید کنندگان از طریق ارائه خدمات دیجیتال نوآورانه انجام می شود.QR Plaques ضمن افزایش تجربه گردشگران به این شهر با استفاده از وب سایت قدرتمند گردشگری دبی ، باعث کاهش زباله های حاصل از کتابهای راهنمای تور چاپی می شود و کاربران را به نقاط محبوب مورد علاقه متصل می کند.کدهای QR هم اکنون می توانید در سطح شهر از جمله Gold Souk ، Naif Souk، Textile Souk، Spice Sok ، مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد ، ابن باتوتا مال ، اژدها مارت ، اسکی دبی ، در بالا برج خلیفه ، شهر پیاده روی قرار بگیرید.

یک تور ارزان و به صرفه به شما کمک میکند تا برای دیدنیها و تفریحات دبی هزینه بیشتری کنید. کابین خانوادگی امکانات بیشتری برای افراد در نظر میگیرد و قیمت آن از ۴۷ دلار آغاز میشود. با بازدید از جشنواره خرید دبی، کل شهر به یک زمین بازی تبدیل میشود. مراکز خرید دبی، تنها برای خرید نیستند و شامل مجموعه ای از رستوران ها، کافه ها، مراکز تفریح، کالا های شگفت انگیز، بازی، سرگرمی و غیره نیز می باشد که مسافران و گردشگران را شگفت زده خواهد کرد. شما برای آنکه به آن سوی نهر بروید و از مراکز خرید دیدن کنید، ناچارید از نهر دبی عبور کنید، برای این کار سوار قایق شوید و دبی را از دل نهر ببینید. لطفاً حداقل ۳۰ دقیقه قبل از سوار شدن برای سوار شدن در محل حاضر شوید. طبق آخرین گزارشات ، هر کپسول Dubai Eye می تواند 40 نفر را در یک زمان سوار کند. • از نظر عده زیادی از گردشگران، Dubai Global Village مهم ترین جاذبه کشور امارات است. دبی بزرگ ترین شهر کشور امارات نیز میباشد. «پارک مشرف» با وسعت بیش از ۱۲۴ هکتار مساحت، بزرگترین پارک دبی میباشد ودر جاده الخوانیج در ۹ کیلومتری فرودگاه بینالمللی دبی قرار دارد. رستورانهای متنوعی با غذاهای بینالمللی از سرتاسر دنیا در این مجموعه فعالیت میکنند. مراجعهکنندگان امکان خرید سوغاتیهای متنوعی از این بخش را دارند. غرفههای باشکوه و زیادی از کشورهای مختلف در این شهرک وجود که در اکثر آنها، کشورهای شرقی، آسیایی و آفریقایی، نسبت به کشورهای اروپایی، حضور بیشتر و پررنگ تری دارند. دهکده جهانی دبی یا همان گلوبال ویلیج دبی یک پارک فضای بازاست که در آنجا نمونه هایی شبیه سازی شده از نماد کشور ها یا آثار باستانیشان، صنایع دستی، فرهنگ، غذاها و هر چیز دیگری که مربوط به آن کشور میشود، وجود دارد و برای خیلی از ما که نمیتوانیم تمام دنیا را بگردیم، حالا چه در هشتاد روز باشد و چه در هشتاد سال، این دهکده جهانی دبی فرصتی است تا بتوانیم دور دنیا را در یک روز سفر کنیم و با فرهنگ، سنت و آثار باستانی بعضی از کشور های دیدنی آشنا شویم.

سخن پایانیسفر به دور دنیا و آشنایی با طریقه زندگی مردم و انواع گوناگون فرهنگها شاید کاری سخت، وقتگیر و پرهزینه باشد. هدف از تاسیس دهکده جهانی آشنایی با ملیتهای مختلف بوده و در حال حاضر نمایندگانی از 32 کشور غرفههای بزرگی در دهکده جهانی دبی حضور دارند. در بخش مربوط به کشور لبنان غرفههایی برای عرضه صنایع دستی وجود دارند و شما میتوانید از خرید پارچههای عربی و لبنانی و جواهرات مخصوص لبنان که هنرمندانه ساخته و پرداخته شدهاند، لذت ببرید. بستنی فروشیهای ترکیه، شهرت جهانی دارند، داخل شهرک نیز در قسمت ترکیه، بستنی فروشی وجود دارد، که با هزار فوت و فن باید بستنی خود را از فروشنده بگیرید. در صورتیکه بخواهید بیش از یک همراه بزرگسال با خود ببرید باید نفری 50 درهم اضافی پرداخت کنید. حتما، ماستی (Masti) را از میان غذاهای هندی یا سالت (SALT) را از میان انوع برگرهای خوشمزهای که در خیابانهای این منطقه پخته میشوند، امتحان کنید. امکاناتی نظیر ترانسفر رفت و برگشت از هتل (با هزینه جداگانه)، غذاهای بین المللی با آشپزی در مقابل دیدگان شما و غذاهای لذیذی که روی باربیکو آماده می شوند، نوشیدنی های ویژه، سالن اصلی با گنجایش 150 نفر، عرشه بالایی کشتی با گنجایش 200 نفر، برنامه های شاد و مهمانی و … با این وجود باید بگوییم که هیچ چیز رسمی تحت عنوان هتل ۷ ستاره در دنیا وجود ندارد. عکاس: ناشناسچرخ و فلک دبی عنوان «سازهای بیسابقه در دنیای مهندسی» را از آن خود کرده و نام چشم دبی برازنده آن است؛ زیرا زمانی که از فاصله دور به آن بنگرید، گویی در حال تماشای یک چشم بسیار بزرگ هستید.

به همین دلیل غرفه کشور قطر از فاصله دور هم قابل تشخیص است. اما کمی داخل تر، معماری اسلامی قابل مشاهده است، که بسیار چشمنواز و جذاب است. برای بازدید کامل از این شهرک تفریحی و فرهنگی، شاید یک روز زمان کمی باشد، اما قطعا پرسود و خاطره خواهد بود. این بخش هم دارای رستورانهایی است که غذای اصیل و خوش خوراک عربی را طبخ میکنند، قطعا با دیدن غذاخوریها گرسنه خواهید شد. این بخش نیز مانند بخش امارات دارای ساختمانهای بلند با گنبدهای خاص، بادگیر و نورگیرهایی است که نقشهای سنتی عربی دارند. جالب است بدانید که کابین های چرخ و فلک عین دبی مانند کپسول طراحی شده اند و چندین نوع کابین با ظرفیت متفاوت و امکانات ویژه در این چرخ و فلک وجود دارد. جالب است بدانید برای طراحی نمای داخلی اتاقهای هتل از طلا استفاده کردهاند. اگر هدفتان بیشتر وقت گذرانی در هتل ها و پاساژهای زیبای دبی است، در تابستان هم می توانید از دبی لذت ببرید. همانطور که میدانید دبی شهری بیابانی با آبوهوایی گرم و خشک بوده و آفتاب تابستان آن سوزان است؛ ازاینرو اگر تاب گرمای ۴۰ درجه تابستان این شهر را ندارید، بهتر است برای ماجراجویی در قلب این کویر مدرن فصلهای پاییز و زمستان را انتخاب کنید. دهکده جهانی دبی در واقع یک پارک روباز با وسعت 1میلیون و 600 هزار مترمربع است که به دلیل گرمای بسیار زیاد کشورهای عربی در فصول بهار و تابستان تعطیل است. یکی از این ترینها مجموعه بزرگ موشن گیت است، یک پارک موضوعی با محوریت هالیوود. درباره لگولند که صحبت کردیم؛ اما موشن لند برای علاقهمندان سینمای هالیوود و انیمیشن مناسب است. پارک آبی آیس لند همانطور که از اسمش پیدا است آیس لند به معنی سرزمین یخی است اما این یک سرزمین یخی متفاوت است. البته همانطور که میدانید، همه آنها با ذائقه ایرانیها جور نیست.

همانطور که از نام این مکان پیداست، دهکده ی جهانی دبی جایی است که شم می توانید تمام دنیا را ببینید! با سفر به دبی و بازدید از دهکده جهانی، گویی شما به کشورهای فراوانی سفر کردهاید؛ چرا که می توانید به نماینده های تمام کشورهای گوشه و کنار دنیا در چند ساعت سری بزنید و لحظات زیبایی را در هر کدام سپری کنید. در ادامه به تعدادی از این بخشهای زیبا میپردازیم تا ویژگیهای خاص هر کدام را بررسی کنیم. در این شهربازی برای هر یک از گروههای سنی، نوعی خاص تفریح تدارک دیده شده است. مجموعهی سینمایی و یک مرکز تفریحی خانوادگی کاملکنندهی این مرکز است که وسایل تفریحی آن هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان طراحی شده است. در کنار همه این دیدنی ها، بسیاری چیزهای دیگر در این دهکده طراحی شدهاند که میتوانند کلی شما را سرگرم کنند. الممزر در وسعتی بیش از ۱۰۶ هکتار شامل سه استخر خیره کننده است که خانوادهها میتوانند به جای غلتیدن در شن و ماسه ساحل در آنها خنک شوند. قهوهخانههای ترک در بخش ترکیه که با چای و قهوه به همراه باقلوا از میهمانان پذیرایی میکنند، میتوانند محل بسیار مناسبی برای استراحت شما باشند. اگر سری به این غرفه بزنید، حتما عطر قهوه و طعم آن را در فنجانهای غنایی خواهید چشید.

هرچه از باقلوای ترک بگوییم کم گفتهایم، سفرهخانه های سنتی ترک، شما را میهمان چای و قهوه ترک خواهند کرد و همراه باقلوا ورودتان را خوشآمد خواهند گفت. در این بین، میتوان گفت که بزرگترین گونه کروکودیل دنیا نیز در آکواریوم دبی زندگی میکند. سری به دنیای زیر آب در آکواریوم غول پیکر دبی مال بزنید و از تماشای بیش از 2000 جانور آبزی، کوسه ماهی های بزرگ و خطرناک در نزدیکی خودتان، تنها در آن طرف شیشه لذت ببرید. متریال کف کابین های شیشه ای چرخ و فلک عین دبی از پارکت است. خود را به ایستگاه مترو دبی برسیانید و از آنجا مستقیم به سمت مرکز یا ایستگاه Burj Khalifa بروید، از آنجا نیز با یک پیاده روی در تونل شیشه ای پیاده روی به دبی مال برسید. نام باغ گل میراکل دبی در سال 2013 میلادی در فهرست جهانی رکوردهای گینس به ثبت رسید و عنوان بزرگترین باغ عمودی دنیا را از آنِ خود کرد. طب چینی نیز در جهان بسیار معروف است، و به عنوان یک طب قدیمی در بسیاری از دانشگاهها تدریس میشود. هر سال از اواسط ماه نوامبر تا اواسط ماه می (اواخر آبان تا اواخر اردیبهشت) باغی 72,000 متری در دبی پر میشود از گلهای رنگی و گیاهان گوناگون.

به همین خاطر، بهتر است چنانچه قصد سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری دبی را دارید، برنامه سفر به دبی خود را در بازه زمانی بین اوایل نوامبر (تقریبا اواسط آبان) تا اواخر فوریه (حدودا اواسط اسفندماه) ترتیب دهید، زیرا شرایط آب و هوایی دبی در این موقع از سال با میانگین حدودا 27 درجه سانتیگراد در بهترین وضعیت بوده و تمام درختان و پوشش گیاهی موجود در آن نیز از طراوت و سرسبزی چشم نواز برخوردار هستند. شما میتوانید بلیط این مرکز را با قیمت تقریبا ۱۰۰ درهم امارات بخرید. قیمت هر بلیط کابین پریمیوم پرایوت از ۴,۰۰۰ درهم امارات آغاز میشود. این مجسمه که 18 متر ارتفاع دارد با استفاده از 100000 گل ساخته شده است و یکی از مهمترین بخشهای باغ گل معجرهی دبی محسوب میشود. در راستای راحتی گردشگران و افزایش کیفیت جذب توریست، دهکده جهانی دبی تنها در 8 ساعت از روز فعالیت دارد. برای سفر به شهر رویایی دبی و اقامتی خوش در این کشور می توانید به راحتی در سایت گردشگری احمدزاده به تهیه بلیط دبی، رزرو هتل در دبی، تهیه ویزا و… در ساحل اختصاصی هتل نیز انواع امکانات برای تفریحات آبی نظیر شیرجه ، غواصی و موج سواری وجود دارد. این محصولات با بهترین کیفیت برای فروش به بازدیدکنندگان دهکده جهانی دبی در غرفه ایران وجود دارد. برای پذیرایی از مهمانان، کارهای زیادی در برج العرب وجود دارد. اما بهقدری رستوران و کافههای رنگارنگ و متنوعی در این دهکده جادویی وجود دارد، که بوی غذا و نوشیدنیهای مختلف شما را محسور خواهد کرد. رستورانها و کافههای سنتی و مدرن نیز بخشی از غرفه قطر را به خود اختصاص دادهاند. همهچیز در این شهر، لوکس و تجملاتی است؛ از پیشغذای «تاپاس» در رستورانهای رروف تاپ مدرن پرتغالی و خوراکهای دریایی مدیترانهای در رستوران ساحلی «راک فیش» (Rockfish) گرفته تا غذاهای هندی در رستوران «راوی» (Ravi) و صبحانههای مفصل بوفه هتل.البته باید در نظر داشته باشید که راه و روش «سفر آرام و بدون عجله» بهمعنای غذاخوردن و حسکردن لایهلایه شهر دبی در اصیلترین حالت ممکن است.

اما سافاری یکی از تفریحات مدرن دنیاست. با وجود امکانات فوقالعاده سوئیتهای پرزیندشال باز هم به گرد پای سوئیتهای رویال نمیرسد، اما خالی از لطف هم نیستند. علاوه بر این استخر هایی مخصوص کودکان وجود دارد که در آن می توانند اوقات خوشی را با خانواده بگذرانند. در قسمت بالا اشاره کردیم که دهکده جهانی بخشهای مختلفی دارد که در اختیار 32 کشور قرار داده است تا از این فضا استفاده کرده و بتوانند بازدیدکنندگان را به کشور خودشان علاقهمند کنند. با تمامی موارد گفته شده، ترکیه سنت و آداب و رسوم خود را حفظ کرده است. شاید شما هم تا اینجای متن فکر کرده باشید که چون دریاچه عشق دبی داخل یک صحرا قرار گرفته است، پیدا کردن آن در وسط صحرا سخت است. باغ گل دبی یا میراکل گاردن دبی، باغی زیبا در دل کویر می باشد و یکی از بزرگترین باغ های گل زده است که در زمینه گردشگری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. موزه آینده دبی، یکی از پروژه های بزرگ دبی است که توانسته است با بهره گیری از فناوری های جدید، تجربه یک سفر علمی و فناوری را برای بازدید کنندگان فراهم کند. این چرخ و فلک با سرعت بسیار کمی حرکت می کند و هر دور 360 درجه آن حدود 48 دقیقه می باشد. این بازی که از گران قیمت ترین بازی های دهکده جهانی محسوب می شود، به وسیلهی منجنیق شما را پرتاب می کند. بعضی از مردم و مسافران تور دبی تنها برای سرگرمی از این مراکز می روند و خرید می کنند اما اکثرا به دلیل اینکه در شهر دبی خرید انواع برندها فوق العاده گران و هزینه بر است به دلیل مشکل مالی ، برای خرید این مراکز را انتخاب میکنند. پانیک بانکی عمدتا در نظام های مالی متزلزل با نظارت ضعیف مراجع ناظر مراجع است.

به همان اندازه زیبا نورپردازی های عالی دارد و بازدید کنندگان را به سوی خود جذب میکند. منظره بی نظیری در این جزیره وجود دارد از جمله کوه های بلند و آب زلال که برای ثبت عکسهای زیبا جای بسیار عالی است. همچنین در تعدادی از مغازه ها مبلمان عربی برای فروش وجود دارند. همچنین، ۱۰۲۴ قطعه برای ساخت موزه آینده استفاده شده که هر یک از آنها ۴ لایه دارند و هر لایه برای آنکه به فرم دلخواه برسد، ۱۶ فرایند را پشت سر گذاشته است. تجربه حفار هیدرولیک به کودکان این امکان را می دهد که با استفاده از حفارها، دامپرها و سایر ماشین آلات ساختمانی کنترل را در دست بگیرند. دبی لندن برای کودکان یک قلمرو فانتزی ایجاد میکند و به کودکان اجازه میدهد تا به کاوش، بازی و خلق خاطرات ماندگار بپردازند. هر بخش با سبک بناهای معروف تاریخی و فرهنگی همان کشور ساخته شده است که حس فوق العاده ای را در بازدیدکنندگان ایجاد میکند. جالب است بدانید ترکیب شن و ماسه اصطکاک زیادی ایجاد میکند تا ستونها و زیربنای برج در دریا کاملاً محکم شود. مرواریدها به ندرت در اطراف هر چیز غیر آلی، مانند یک دانه شن یا یک سنگ تشکیل می شوند. این تجمع ارزشمند کشورها در دهکده جهانی دبی مانند یک کلکسیون در تمام دنیاست و همچون نگینی در صنعت گردشگری امارات میدرخشد. اما از روزی که امارات دهکده جهانی دبی را تأسیس کرد، این کار دیگر نه سخت است و نه هزینه زیادی را میطلبد. در نظر عموم مردم، معماری تمامی کشورهای عربی یکسان است، اما با دیدن غرفه سوریه این پیشفرض در ذهن شما نابود خواهد شد.

کتاب مورد نظر شما به سرعت به آدرس شما ارسال میشود. قیمت پارک آبی دبی در فصل های مختلف و با توجه به آیتم هایی که در نظر دارید در پارک تجربه کنید متفاوت می باشد. دومین موزه بزرگ دنیا متعلق به کشور روسیه است که ساعت ها زمان نیاز دارید تا بتوانید بخش های مختلف آن را ببینید. بله، با همراهی حیوان خانگی میتوان به اوت لت مال دبی رفت، اما برای ورود به برخی از فروشگاهها و رستورانها ممکن است به مجوز خاصی نیاز باشد. بعد از ظهرها برای بازدید از گلوبال ویلیج دبی در شنبه تا چهارشنبه از ۱۵:۳۰ تا ۲۴:۰۰ زمان بازدید است اما پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل، تا ساعت یک آماده بازدید گردشگران است . اما واقعیت اینست که طبقات ۱۶۳ ام به بالا، نه استفادهٔ انسانی و نه کاربرد تأسیساتی دارند و وظیفهٔ آنها فقط تحمل وزن مخروط یا منارهٔ بالای برج است. آشنایی با فرهنگها، سنت و آداب و رسوم، شیوه گذران عمر مردم در گوشه به گوشه دنیا، بازدید از صنایع دستی نفیس و تست غذاهای متنوع، همگی از فعالیت هایی هستند که افراد بسیاری به آن علاقه دارند. فروشندگان نیز با لباس های سنتی، صنایع دستی و انواع خوراکی و سایر محصولات مختص همان کشور از گردشگران پذیرایی میکنند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ماشین های اجاره ای دبی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.