اگر به فروشگاه بروید می توانید انواع شوینده های لباسشویی اعم از پودری و مایع را پیدا کنید. اما چگونه انتخاب می کنید؟ بهترین گزینه گزینه ای است که روی انواع لکه ها کار می کند. معمولا برخی افراد مواد شوینده را ترجیح می دهند. شوینده مناسب قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. لباس ها را نرم و ظریف می کند

اما در نهایت انتخاب مواد شوینده برای انواع لباس ها باید بر اساس ترجیح شخصی مانند رایحه، نوع پودر یا مایع، قیمت و نیاز خانواده باشد. مایع لباسشویی ناویتکس یک انتخاب عالی برای شستشوی انواع لباس های رنگی و تیره است، تمامی لکه ها را از بین می برد و رایحه ای مطبوع به لباس می بخشد.

در این مقاله به طور کامل استفاده از مایع شوینده را توضیح خواهیم داد.

نوع مایع شستشو

انواع مایع لباسشویی با ترکیب غلیظ و فوق العاده دارای قدرت پاک کنندگی بالایی برای انواع لباس می باشد. مواد شوینده با کیفیت به طور کلی در دو نوع لباسشویی تیره و لباسشویی رنگی ارائه می شود. شستن لباس ها با مواد شوینده Novitex نه تنها تمیزی عالی را تضمین می کند، بلکه از رنگ و بافت نیز محافظت می کند. به طور کلی مایع لباسشویی یک شوینده ایده آل است که با فرمول جدید در دو نوع شستشوی معمولی و تیره تولید می شود و لباس های شما را بدون کوچکترین آسیبی تمیز و خوشبو می کند.

در ادامه کاربرد هر کدام را توضیح می دهیم.

لباس های رنگ های مختلف را بشویید

شوینده لباس های رنگی ناویتکس با حفظ بافت پارچه، آنها را از انواع کثیفی و چربی پاک می کند. یک مایع شستشوی خوب نوید حفظ رنگ لباس را می دهد. پس با خیال راحت از این محصول برای شستن لباس های رنگی خود استفاده کنید.

برای تعیین مقدار صحیح استفاده، دستورالعمل برچسب روی محصول را بخوانید و بسته به میزان لکه و کثیفی موجود بر روی لباس، از مقدار مناسب مایع لباسشویی ناویتکس استفاده کنید.

شوینده لباس های تیره و مشکی

هیچ چیز آزاردهنده تر از رنگ پریده یا کم رنگ لباس های خاص ما نیست. به طور کلی لباس های تیره با هر بار شستشو روشن می شوند اما با شستشوی مناسب می توانید عمر و رنگ این لباس ها را افزایش دهید و جلوه های ویژه ای به آن ها ببخشید.

به همین دلیل، اگر می خواهید رنگ مشکی تیره لباس ها روشن و زنده بماند، باید به دنبال یک شوینده مناسب برای شستشو باشید. همیشه یک شوینده با کیفیت انتخاب کنید تا رنگ تیره لباس حفظ شود.

شوینده تیره لباسشویی ناویتکس با فرمول خاص خود شوینده ای عالی برای جلوگیری از محو شدن رنگ های تیره لباس شماست. کاربرد شوینده تیره نوویتکس شستن لباس های مشکی و تیره بدون باقی ماندن لکه، سفید کننده و رنگ روی پارچه است.

ترکیب مایع لباسشویی چیست؟

شوینده های لباسشویی بر پایه سورفکتانت هایی هستند که کثیفی را از پارچه جدا کرده و با تولید کف موثر آن را تمیز می کنند. به طور معمول، ترکیبی از سورفکتانت های یونی و غیر یونی برای عملکرد بهینه مایع لباسشویی Novitex استفاده می شود. به طور کلی، یونی برای حذف ذرات غبار و غیر یونی برای حذف روغن کار می کند.

موادی مانند سیترات سدیم، تترا سدیم، EDTA و پلیمر اکریلیک به عنوان یک تجمع عمل می کنند و از عملکرد مواد معدنی که باعث سختی آب می شوند، جلوگیری می کنند. تا سورفکتانت بتواند به درستی کار کند.

یکی از مهمترین کاربردهای شوینده لباسشویی پاک کردن لکه است. بنابراین آنزیم‌های موجود در مایع شستشوی نویتکس مانند لیپاز، سلولاز، آمیلاز و پروتئاز، انواع لکه‌های پروتئینی مانند خون، تخم‌مرغ، نشاسته و چربی را تجزیه می‌کنند تا لکه‌ها به راحتی از روی لباس پاک شوند.

نرم کننده های موجود در مایع لباسشویی با کیفیت بالا، ویسکوزیته و الکتریسیته ساکن پارچه را کاهش داده و پارچه را نرم و کشسان می کند.

پلیمرها کثیفی و رنگ ها را دفع می کنند تا از رسوب روی پارچه جلوگیری کنند.

هر گونه مواد نگهدارنده عمر مایع شستشو را افزایش می دهد.

تثبیت کننده ها به حفظ آنزیم ها، قابلیت سفید کنندگی و کف کنندگی کمک می کنند و عمر مفید محصول را افزایش می دهند.

با جذب نور نامرئی UV و تولید فلورسانس آبی، تشعشعات نوری یکی از ویژگی های آب شستشو است که ظاهر لباس ها را پس از شست و شو درخشان می کند.

بازدارنده های انتقال از جدا شدن رنگ از یک پارچه و انتقال آن به پارچه دیگر جلوگیری می کنند.

یک قیمت مایع لباسشویی 20لیتری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ترکیبات موجود در شوینده لباسشویی که انتخاب می کنید بر نتیجه نهایی شستشوی شما تأثیر می گذارد. شوینده‌های ارزان‌تر معمولاً آنزیم کمی دارند یا اصلاً آنزیم ندارند. آنزیم کمتر نشان دهنده قدرت پاک کنندگی است.

یک شوینده خوب باید دارای فرمول تمیزکننده قدرتمندی باشد تا سخت ترین لکه ها را از بین ببرد، در حالی که پارچه را نرم، لطیف و بوی خوبی می دهد.

برای شستن انواع لباس های نخی، کتان، ابریشمی و جین می توان از مایع لباسشویی باکیفیت بدون نگرانی از آسیب دیدن و تغییر رنگ پارچه استفاده کرد.

اگرچه این ماده شوینده برای شستن لباس ها استفاده می شود و بنابراین فرمول قوی دارد. اما باید طوری باشد که به پوست دست آسیب نرساند.

یک شوینده خوب با رایحه ای مطبوع طراوت خاصی به لباس می بخشد. نداشتن رایحه قوی یکی دیگر از خصوصیات یک مایع لباسشویی خوب است.

محتویات بطری های مواد شوینده استاندارد اقتصادی و مقرون به صرفه است و هر بطری به طور متوسط ​​برای 30 بار شستشو کافی است.

مایع تمیز کننده ناویتکس

هنگام خرید آب شستشو به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکته اول: به طور کلی، مایع تمیز کننده طوری فرموله می شود که در دماهای مختلف بهترین عملکرد را داشته باشد. یکی از ویژگی های این محصول قابلیت حل شدن در آب سرد است. بنابراین، اگر لباس های خود را با آب سرد می شویید، باید مایع شستشوی آب سرد را انتخاب کنید.

نکته دوم: اگر بیشتر لباس‌های شما کمی کثیف و دارای چند لکه هستند، یک شوینده ملایم با آنزیم‌های کمتر نیز به شما کمک می‌کند. اما برای لباس های خیلی کثیف با بوی بد و کثیفی زیاد حتما به یک شوینده قوی نیاز دارید.

نکته سوم: بسیاری از مردم یک شوینده لباسشویی با کیفیت را بر اساس بو انتخاب می کنند. به یاد داشته باشید که بوی تمیز با تمیزی یکسان نیست. اطمینان حاصل کنید که لباس ها بسیار تمیز هستند و فقط بوی خوبی ندارند.

مزایای استفاده از مواد شوینده ناویتکس چیست؟

شستن لباس ها یک کار روزمره است. همه ما خواهان لباس های تمیز با حداقل تلاش هستیم، اما لکه های سرسخت می تواند شستن لباس ها را دشوار کند.

یکی از بهترین ویژگی های شوینده لباسشویی نویتکس این است که با فرمول قوی خود با انواع لکه های سرسخت مبارزه کرده و به راحتی آنها را از بین می برد.

ناویتکس یک ماده شوینده باکیفیت است که علاوه بر تمیز کردن، لباس ها را براق و نرم می کند. این محصول قابل شستشو با دست و ماشین می باشد.

این شوینده ویژه در دو نوع شوینده لباس های رنگی و مشکی عرضه می شود.

از پودر لباسشویی مشکی باباسلمان برای انواع لباس های تیره استفاده کنید و هرگز نگران قهوه ای شدن مجدد آن نباشید.

مایع لباسشویی Navitex با فناوری Odor Guard بوی نامطبوع لباس ها را از بین می برد.

فناوری HE به کار رفته در این محصول لباس ها را سریعتر و با آب کمتر به بهترین شکل شستشو می دهد. این عملکرد آن را برای شستشو در ماشین لباسشویی مناسب می کند.

مایع شستشوی Novitex علاوه بر شستشوی موثر لباس ها، محافظت از رنگ و ساختار لباس را تضمین می کند و لباس ها را بدون لکه و با کمترین آسیب تحویل می دهد.