Megapolis City Builder - Isometric Ultimate Pack هرکس به دبی سفر میکند اولین تصویری که از این شهر دارد یک فضای گرم و نسبتاً کویری است. یا هزینه ای که برای خرید اجناس برند می پردازید کمی بالا باشد. این مرکز به عنوان مقصدی واقعی و نهایی برای خرده فروشی اختصاص داده شده است و می توانید با خرید از اوت لت مال دبی از تخفیف های ۳۰ تا ۹۰ درصدی روی اجناس بهره ببرید. اوت لت مال دبی در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و هماکنون بینالمللیترین مرکز خرید و تفریحی جهان به شمار میرود. در اینجا زندگی شگفتانگیزتر به نظر میرسد، جاییکه همه چیزهایی را که میخواهید تعطیلات خود را با خوشحالی و شادی به پایان برسانید، پیدا خواهید کرد، ازجمله؛ هتلهای برجسته و عالی، رستورانهای مختلف، و بسیاری از فرصتهای تفریحی بینظیر. علاوه بر برندهای لوکس، در اوت لت مال دبی فروشگاههایی با قیمتهای مناسب هم وجود دارد که برای خریدارانی که به دنبال خرید با قیمت مناسب هستند، پیشنهاد میشود. با گشت و گذار در اوت لت مال دبی می توانید مطمئن باشید که اجناسی با برندها و طراحان معتبر را خریداری کنید. و اگر در طول خرید بخواهید استراحتی به خود بدهید و کودکانتان را مشغول کنید می توانید آن ها را به زمین های بازی، سرگرمی ها و بازی هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده است ببرید.

ازجمله برخی امکانات این هتل لوکس میتوان به خودرهای رولزرویسِ افتخاری برای ورود به هتل، رستورانهای با کیفیت، تختهای گردان در بعضی اتاقها و زمین تنیس، روی سکوی فرود هلیکوپتر، اشاره کرد. همچنین پیشنهاد میکنیم برای مشاهده تورهای دبی وارد صفحه "تور دبی" و اطلاعات کامل در مورد ویزای امارات وارد صفحه "ویزای دبی" شوید. شما میتوانید با مشاهده نقشه، آدرس دقیق و موقعیت جغرافیایی این مرکز خرید را مشاهده کنید. در این قسمت شاهد بانک DNA خواهید بود، همچنین صندوق حیاط با ۲۴۰۰ کد ژنتیکی از موجودات زنده را میتوانید ببینید که در جعبههای شیشهای نگهداری میشوند. عظیم زاده افزود: برای اجرای این پروژه ملی با وجود تمام وعده هایی که از سوی مسئولان داده شده بود حتی یک ریال از منابع دولتی استفاده نشده و با استفاده از منبع گران بانک های خصوصی توانستیم آن را اجرا کنیم. بزرگراه شیخ زاید را میتوان به نوعی مهمترین خیابان در تمام دبی دانست. دبی یکی از هفت شیخ نشین کوچک در امارات متحده عربی است که بیشترین جمعیت را در میان این کشور دارد. دبی محیط گرم و خشک دارد به همین خاطر ازنظرپوشش جانوری زیاد غنی نیست، جانورانی که در این بخش از آکواریوم قراردارند، بیشتر در شب ها نمایان می شوند. هتل برج العرب دبی یکی از گران ترین هتل های جهان می باشد که هزینه اقامت در آن از شبی 1000 دلار آغاز می شود و تا شبی 15000 هزار دلار هم بسته به امکانات اتاق، بالا می رود. مهمتر از همه اینکه، در این اوت لت تنوع در برندهای گوناگون نیز شما را مطمئن می کند که برای هر کسی در اوت لت دبی چیزی برای عرضه وجود دارد. از آن جایی که دبی به پایتخت خرید خاورمیانه معروف و مشهور است ، طبیعتا باید تعداد مراکز خرید در این شهر زیبا و مدرن زیاد باشد از مراکز خرید لوکس و گران گرفته تا اوت لت هایی که می توان در آن ها تخفیف های باور نکردنی گرفت ، علاوه بر مراکز خرید ، بازارهای محلی زیادی نیز در دبی وجود دارند ، مثل بازار پارچه ، بازار ادویه و بازار طلا که اختصاصی اند و همچنین بعضی بازارهایی که همه جور جنسی را با قیمت های خوب به فروش می رسانند و به جرات می توان گفت که یکی از تفریحات در دبی ، رفتن به مراکز خرید دبی و چرخیدن در این مراکز و دیدن ویترین های پر زرق و برق و جذاب است ، همین موضوع باعث شده که خرید در دبی به یکی از تفریحات و مراکز خرید دبی نیز به یکی از جاذبه های گردشگری دبی بدل شود.

شهر دبی به آسمان خراش ها و امکانات تفریحی و جاهای دیدنی که دارد معروف است. گردشگرها معمولا همیشه به دنبال زیباترین و پر جنبوجوش ترین خیابانها است، چه برای اقامت، چه برای لذت بردن از فرصتهای تفریحی مختلف بین خرید، غذاخوری و حتی بازدید از جاذبهها، و اگر مقصد شما دبی است، بدانید که خیابانهای فوقالعاده زیادی از دبی در انتظار شما هستند. در این وب سایت ما مطالب گونگونی را برای شما گردآوری نمودیم که می توانید با مراجعه به آنها اطلاعات خود را کامل نمایید . معماری الغریر سبک ترکیبی عربی و مدرن است و در مقایسه با سایر مراکز خرید وسعت کمی دارد، اما به دلیل تنوع کالاها و همچنین قیمت مقرون به صرفه، ارزش خروج از آن را دارد. علاوه بر این ها، معماری این شهر نیز شگفت انگیز است. دبی نیز با داشتن اوت لت های گوناگون این امکان را برای گردشگران فراهم کرده است. با خرید از این اوت لت روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر فنجانی قهوه یا چای و همچنین کوپن تخفیف به عنوان هدیه به شما داده خواهد شد. ساعت کاری اوت لت مال دبی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب میباشد. اوت لت مال دبی با داشتن بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و برند مختلف، محلی ایدهآل برای خرید و تفریح است. این اوت لت که توسط گروه هلدینگ ال اهلی توسعه داده شده است، نخستین اوت لت خاورمیانه محسوب می شود، و بیش از ۱۲۰۰ برند برتر و ممتاز در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

شاید خور دبی ، پس از تفریحات لوکس و مدرن دبی، یکی از آن جاهایی باشد که برای کشف حقیقت باید از آن دیدن کنید. اگر برای تفریح یا تجارت تور دبی را انتخاب کردهاید، قطعاً در کنار دیدن مراکز تفریحی و دیدنی شهر دبی، علاقه به خرید و دیدن مرکزهای خرید و بازارهای قدیمی دبی نیز دارید. میباشند. علاوه بر این بخشی از فرهنگ و هنر مربوط به دوران عثمانی و مغولها نیز در این موزه به نمایش گذاشته شده است. ۱- چند فروشگاه و برند در اوت لت مال دبی وجود دارد؟ فواره دبی مال که در آن قطرات آب با ریتم معروفترین قطعات موسیقی بینالمللی تاب میخورد. البته تنها در صورتی میتوانید از این دهکده بازدید کنید که در بازه زمانی اکتبر تا آوریل (اواسط مهر تا اواسط اردیبهشت) به دبی سفر کرده باشید. در نماسازی این مسجد از سنگهای ممتاز به رنگ کرمی مایل به صورتی استفاده شده است که بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشند. بنابراین اگر به این فکر می کنید که از کجا در دبی طلا بخرید که فوق العاده منحصر به فرد هستند، جواب طلافروشی آرماریوم در دبی است. به گفته مجری پروه قو الماس خاورمیانه، با توجه به اینکه بخش هتل این پروژه در سطح خاورمیانه منحصر به فرد به شمار می رود، عملیات اجرایی آن با حساسیت بیشتری دنبال می شود و در تلاش هستیم تا این مجموعه را به عنوان الگوی مدرن صنعت ساختمان در منطقه مطرح کنیم.

مجری پروه قو الماس خاورمیانه، اظهار داشت: این طرح ملی شامل برج های دوقلوی 25 طبقه با 300 واحد آپارتمان مسکونی فوق مدرن و همچنین یک هتل 35 طبقه بوده که در طراحی و ساخت آن از تکنولوژی های روز دنیا استفاده و معرفی کامل آن در نمایشگاه دائمی ساختمان کیش می تواند به منزله آغاز یک رقابت بزرگ با کشورهای منطقه در زمینه صنعت ساختمان باشد. انتظار مي رفت ارزش دفاتر تجاري اين برج به 4000 دلار براي هر متر مربع برسد، که البته بعد از رکود اقتصادي، بي ترديد اين قيمت کاهش پيدا خواهد کرد. حضور غریق نجاتها، رختکن مخصوص تعویض لباس، اینترنت وای فای رایگان، سایه بان، چترهای آفتابی و امکانات مخصوص دوش بعد از شنا از خدمات ساحل سان ست دبی هستند. اگر امکان حضور در مراکز خرید دبی برای شما فراهم نیست، میتوانید از انواع مختلف فروشگاه اینترنتی دبی برای خرید آنلاین استفاده کنید. بازدیدکنندگان میتوانید از دوچرخه و چهارچرخههایی که در به اجاره داده میشود، جهت گردش در پارک استفاده نمایند. ورودیه: ۳ درهم (رایگان برای کودکان زیر ۳ سال) ساعات بازدید: ۸ صبح تا ۱۰٫۳۰ شب اجاره دوچرخه: ۲۰ تا ۳۰ درهم برای هر ساعت و ۱۰۰ درهم نیز بعنوان سپرده روزهای دو شنبه اختصاص به خانمها و کودکان (زیر ۷ سال) دارد. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و برند مختلف است و علاوه بر فروشگاههای لوکس، مغازههایی با قیمتهای بسیار مناسب نیز در این مجموعه وجود دارد. این مرکز خرید دارای فروشگاههای لوکس و همچنین فروشگاههای با قیمت مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خرید با قیمت مناسب هستند. با توجه به اینکه ۴ بار به دبی سفر کردم و همچنین چند کشور دیگه رو هم دیدم به نظرم دبی یکی از بهترین شهرها برای خرید هست در صورتی که اهل استفاده از برندهای مشهور باشید. هزینه نگهداری و انبارداری این محصولات، در صورتی که به فروش نرسند، بیشتر از منفعتی است که از آنها به دست میآید.

ماکت های انسانی که در این مکان قرار دارد، به اندازه انسان هستند. اگر به دنبال فرصتی بینظیر برای لذت بردن از گزینههای خرید نامحدود با فرصتی برای خوردن لذیذترین غذاهای محلی و بینالمللی و همچنین قدم زدن در بین زیباترین صحنههای جذاب دبی در فوقالعادهترین فضای مدرن و لذتبخش هستید، با گرفتن ویزای دبی و سفر به این شهر بازدید از خیابان بلوار را از دست ندهید که یکی از مهمترین خیابان های شهر بهخصوص با موقعیت مرکزی و جاذبههای گردشگری معروفش ازجمله برج خلیفه و همچنین آکواریوم و دبی مال بوده و پر از فرصتهای لذت بردن ایده آل برای کل خانواده است به همین دلیل جای تعجب نیست که خیابان بلوار بهعنوان یکی از خیابان های پر جنبوجوش دبی طبقهبندی میشود که برخی حتی آن را بهترین در جهان مینامند. به معنای فروشگاههایی است که محصولات برندهای معتبر را با تخفیفهای بالایی به فروش میرسانند. به گزارش خبرگزاری موج، احد عظیم زاده مجری این پروژه، با بیان اینکه این مجموعه ظرف یک سال آینده به بهره برداری کامل می رسد، گفت: با توجه به حضور گسترده بازدیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان مناطق مختلف کشور و همچنین کشورهای منطقه و حوزه خلیج فارس، این نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود تا بتوانیم توانمندی های صنعت کشور را به دیگر کشورها معرفی کنیم. افسران این سفارت مسلط به زبان فارسی هستند و برای ایرانیان شرایط مناسبی برای تعیین وقت سفارت و مصاحبه را دارد.

راهنما مسلط به زبان فارسی آماده همکاری است . البته فروشگاه های اسباب بازی دبی مال به حدی جذاب هستند که شما نظر تمامی گردشگران در هر رده سنی را به سوی خود جلب می کنند. فودکورت محدودهای سرپوشیده در مراکز خرید، فرودگاهها و دیگر ساختمانها است که انواع رستورانها و غذاخوریها بهطور بههمپیوسته در اطراف آن قرار گرفتهاند. نزدیکی این کشور به ایران باعث شده است که بسیاری از مردم برای گذراندن تعطیلات به خصوص در فصل تابستان به این کشور سفر کنند. آکواریوم های دبی، در تمام دنیا بی نظیر هستند که سالانه باعث جذب گردشگران بسیاری به دبی می شوند. که شما را قادر میسازد تا بهراحتی تمام نقاط دیدنی بلوار را ببینید. خیابان جمیرا نیز یکی از معروفترین خیابان های دبی است که در دبی به آن خیابان غذا نیز میگویند زیرا علاوه بر فروشگاهها و پارکهای مختلف، رستورانهای بینالمللی و محلی بسیاری را در خود جای داده است. اگر برای اولین بار است که به دبی سفر می کنید و تور دبی را نیز نخریده اید، پس آشنایی با سیستم حمل و نقل دبی ندارید. دبی بهعنوان یکی از معروفترین و محبوبترین شهرهای توریستی توسط گردشگران شناخته میشود، جاذبههای گردشگری معروف، سواحل زیبا و دیدنی، باغهای سرسبز، و خیابانهایی که در شب و روز بهطور یکسان فعالاند، آن را در کانون توجه بسیاری از گردشگران قرار داده است. خیابان جمیرا یکی از مهمترین خیابانهایی است که در شهر زیبای دبی واقعشده است، زیرا یکی از معروفترین خیابانهایی است که مشرف به ساحل متمایز جمیرا است که گردشگران زیادی فقط برای پیادهروی و گردش به آنجا سرازیر میشوند.

مرکز خرید مرکاتو در یکی از معروف ترین مناطق دبی یعنی جمیرا واقع شده است به همین خاطر به سرعت مشهور شد و با این که سال ها از افتتاحش می گذرد، هنوز هم توجه گردشگران را به خود جلب می کند. این خیابان بهعنوان یکی از مهمترین و پر جنبوجوش ترین خیابان های دبی طبقهبندی میشود و این طبقهبندی بیدلیل نیست. اگر می خواهید عکس های اینستاگرامی از برج العرب، هتل فوق لوکس هفت ستاره دبی را ببینید، ساحل ام سقیم بهترین مکان برای رفتن است. دبی بیشترین جمعیت را میان این هفت امارت دارد و بعد از ابوظبی، دومین شهر بزرگ امارات محسوب میشود. در این خیابان هتل معروف برج العرب است که علاوه بر وجود پارک آبی Wild Wadi و بسیاری دیگر، بهعنوان یک هتل هفت ستاره شناخته میشود. آخرین عمده فروشی دبی که به شما معرفی می کنیم، جمعه بازار مسافی (Masafi, Friday Market) است. ساعت کاری این اوت لت شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب می باشد. روزانه از ساعت ۱۰ صبح الی غروب. جاهای دیدنی قشم در شب: جادویی که با غروب آفتاب آغاز میشود. خیابان JBR یک منطقه ساحلی به سبک اروپایی به طول 1.7 کیلومتر است که کافهها و رستورانهای سطح بالا را به همراه بوتیکهای برجسته و هتلهای مجلل ترکیب میکند تا یک مقصد توریستی مدرن را تشکیل دهد و سالانه بیش از ده میلیون بازدیدکننده را به خود جذب میکند. هواي گرم و مرطوب دبي به همراه سيستم خنک کننده پيشرفته برج باعث ميشود تا حجم زيادي بخار آب و رطوبت از طريق سيستم کندانسور دستگاههاي خنک کننده به مايع تبديل شود. اما گاهی تنوع زیاد فروشگاه ها ممکن است کمی گیج کننده و خسته کننده باشد. در مقابل، برخی از رستورانها و فروشگاهها ممکن است دارای ساعت کاری متفاوتی باشند، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به این مرکز خرید، ساعت کاری فروشگاه یا رستوران مورد نظر خود را چک کنید.

با این حال، برخی از رستورانها و فروشگاهها ممکن است ساعت کاری متفاوتی داشته باشند، بنابراین بهتر است پیش از رفتن به این مکان، ساعت کاری فروشگاه یا رستوران مورد نظر خود را چک کنید. بله، با همراهی حیوان خانگی میتوان به اوت لت مال دبی رفت، اما برای ورود به برخی از فروشگاهها و رستورانها ممکن است به مجوز خاصی نیاز باشد. البته همان گونه که قبلا هم توضیح دادیم ، تمامی این اجناس از برندهای روز دنیا محسوب نمیشوند و ممکن است برای اشخاصی که ملاکشان تنها خرید برند های خاص باشد مناسب نباشد و اغلب این اجناس به دلیل این که در فروشگاههای اصلی شهر به فروش نرفته اند به این مکان انتقال داده شده است که با تخفیف های ویژه به فروش برسند و با قیمتی به مراتب کمتر در اختیار مشتریان و شما عزیزان علاقه مند قرار داده می شود . در اطراف چرخوفلک هتلهای بسیار لوکس، فروشگاههای بزرگ و ساختمانهای چشمگیر دیگری هم ساختهاند. اوت لت مال دبی در روزهای خاصی از هفته، تخفیفهای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه میدهد. اگر تجربه حضور در امارات مال دبی را دارید یا از دیگر مراکز خرید دبی دیدن کردهاید، خوشحال میشویم ما را از نکته نظراتتان بهرهمند سازید تا بتوانیم هرچه بهتر و دقیقتر این اطلاعات را در اختیار خوانندگان محترم بگذاریم.

اوت لت مال دبی بهعنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان، در بخش فروشگاههای لوکس، برندهای معروف و معتبری را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. همچنین این اوت لت با داشتن فودکورت ها و رستوران های متنوع، گزینه های زیادی را برای صرف غذا در اختیار شما می گذارد. اگر به دنبال خرید سوغاتی هستید و می خواهید هزینه بالایی را صرف خرید نکنید این مرکز بهترین گزینه برای شما محسوب می شود و در ضمن شما مسافر می توانید در ( کاونت گاردن ) انواع صنایع دستی ، جواهرات خاص ، لوازم کادویی و سوغاتی ، لباس های محلی و اجناس متفاوت را در تور امارات شهر دبی تهیه نمایید . دبی، شهری است که به دلیل زیبایی و مجلل بودنش هر ساله هزاران گردشگر و مسافر را به خود جذب میکند. آکواریوم آبی دبی جاذبه گردشگری مصنوعی است که طی یک پروژه بسیار سنگین در سال ۲۰۰۶ ساخته شد. مسجد جمیرا در اواسط دوران خلافت فاطمیان ساخته شده است و دو مناره با تزئینات سنگی ظریف دارد که مخصوصا شبها وقتی با نورافکن روشن میشوند، بسیار زیبا و دیدنی هستند. مجری این پروژه، با اشاره به اجرای چهار عدد آکواریوم 120 متر مکعبی در برج ها و مرکز تجاری این مجموعه، تصریح کرد: در قسمت های مختلف این پروژه 31 دستگاه آسانسور نصب خواهد شد که در کابین چهار دستگاه از آنها طلای 18عیار به کار گرفته خواهد شد. این طرح برای اقامتگاه و هتل انتخاب بسیار درستی است و چشم انداز فوق العاده ای ایجاد میکند همینطور که به بالای برج می رسیم طرح گردتر می شود که مخصوص بخش های اداری است که بیشتر باید تمرکزشان به کار باشد.