روکش پارچه ای صندلی روکش صندلی پژو پارس e 405 نقش بسیار موثری در زیبایی و محافظت از صندلی خودرو دارد. همه ما زمان زیادی را در اتومبیل خود می گذرانیم. بنابراین توجه به ظاهر خودرو ضروری است. صندلی های ماشین همیشه در معرض آسیب و آلودگی هستند. اگر با روکش صندلی مناسب محافظت نشود، کثیفی، پارگی و سایر آسیب ها به راحتی ممکن است رخ دهد. این نیاز به ویژه برای افرادی که کودک یا حیوان کوچک دارند، مسافر هستند یا با لباس کار در ماشین می نشینند احساس می شود. با استفاده از روکش صندلی ماشین شما از آسیب و کثیفی در امان می ماند و ماشین شما زیباتر و زیباتر به نظر می رسد.این روکش صندلی دارای 10% چرم به عنوان هزینه کار برای زیبایی بهتر می باشد.

لطفا قبل از خرید و پرداخت هر مبلغی، این سیاست را به دقت مطالعه کنید.

1- قبل از نصب روکش صندلی روی خودروهای دست دوم از قدیمی بودن صندلی ها اطمینان حاصل کنید. به طور کلی ابرهای جلو به خصوص صندلی ها خراشیده و سوراخ شده اند. مه باعث ایجاد چین و چروک و کاهش عمر روکش صندلی می شود. این مشکل بیشتر در خودروهای تولید انبوه مانند پراید صبا، اولد پرشیا، 405 و سمنت اولد دیده می شود. در صورت نیاز به مشاوره می توانید به یکی از کارگاه های خودرو در سطح شهر مراجعه کنید.

2- متأسفانه زیبایی روکش صندلی در خودروهای صفر کیلومتر داخلی به خصوص سایپا به سرعت از بین می رود. این مشکل به دلیل کاهش تراکم ابر صندلی توسط کارخانه رخ می دهد. در مورد خودروهای صفر کیلومتر سایپا و ایران خودرو نیز کیفیت تراکم آنها به شدت کاهش یافته است. بنابراین مقاومت لازم برای محافظت از روکش صندلی در برابر وزن سرنشینان را ندارد.

3- گلدوزی روکش صندلی در طول سال به صورت دوره ای تغییر و به روز می شود. طرح گلدوزی روی محصولی که ارسال می کنید ممکن است با تصاویر کاتالوگ متفاوت باشد. این مورد در سراسر کشور و در فعالیت تمامی تولیدات پوشش ریسک بانکی قابل مشاهده است. لطفا قبل از خرید به این موضوع توجه کنید. عکس های زیر نمونه ای از دو گلدوزی متفاوت را نشان می دهد

4- اطلاعات خودرو در حین خرید از شما دریافت می شود. لطفا در وارد کردن این اطلاعات دقت کنید. کارشناسان ایران کاور با استفاده از این اطلاعات، محصول مناسب خودروی شما را برای شما ارسال خواهند کرد. به عنوان مثال خودروی پراید دارای 5 مدل مختلف روکش صندلی است که هر کدام دارای اعداد و اندازه های متفاوت هستند.

سایر امکانات پژو پارس و روکش صندلی فابریک 405 (1142).

این روکش صندلی که از پارچه کجراه ساخته شده است به طور ویژه برای خودروهای پژو پارس و پژو 405 طراحی شده است، بنابراین دارای الگوی بسیار دقیق و متناسب با چارچوب صندلی خودروی پژو می باشد. این نوع روکش ظاهری اسپرت و زیبا به خودروی شما می بخشد و اگر به فضای داخلی شیک خودرو خود اهمیت می دهید بهترین گزینه برای شماست. این روکش از پارچه ساخته شده است و مزایای زیادی به همراه دارد. از جمله اینکه بسیار بادوام بوده و به راحتی قابل شستشو است. همچنین در تابستان گرمای کمتری جذب می کنند و در زمستان سرمای کمتری را به مسافران منتقل می کنند. اگر می خواهید خودروی خود را آراسته کنید، تنوعی به فضای داخلی بدهید و در عین حال صندلی ها را از آسیب محافظت کنید، با روکش صندلی فابریک خودروهای پژو پارس در خدمت شما هستیم.

سایر ویژگی های این محصول

جنس: پارچه کجرا

مناسب: خودروهای پژو پارس و 405

ظرفیت شستشو: دارد

پیشگیری: گرما و سرما

مدل بسیار مناسب با چهارچوب صندلی

یک جیب پشت صندلی وجود دارد.

ثبات رنگ در نور خورشید

مقاومت در برابر سایش بالا


مشاهده متن کامل: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/ایرانخودرو/روکش-صندلی-پژو-206/