امروزه آموزش تزریق فیلر و بوتاکس در بین دانشجویان آرایشگری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دلیل مشکل را می توان افزایش تقاضا برای تزریق ژل و بوتاکس در بین جمعیت کشورمان دانست. همانطور که در جامعه مشاهده می شود، اکثر خانم ها و آقایان در گروه های سنی مختلف از نوجوانان تا سنین بالا برای زیبایی صورت خود تزریق ژل یا بوتاکس انجام می دهند.

البته لازم به ذکر است که تزریق بوتاکس در ابتدا برای درمان بیماری هایی مانند میگرن مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون توجه بیشتری به استفاده از این روش برای افزایش زیبایی می شود. بنابراین تقریباً همه برای این منظور از ژل، بوتاکس یا سایر پرکننده ها استفاده می کنند. به همین منظور قصد داریم آموزش تزریق فیلر و بوتاکس را با هم مرور کنیم و در این زمینه توصیه هایی ارائه کنیم. پس اگر علاقه مند به یادگیری این حرفه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. برای شرکت در آموزش بوتاکس به سایت لیزر شاپ مراجعه کنید.


تزریق فیلر paBotox

پرکننده ها معمولا برای از بین بردن چین و چروک صورت یا حجم دادن به قسمت های مختلف صورت استفاده می شوند. امروزه در این زمینه از پرکننده های مختلفی از جمله: اسید هیالورونیک، سم بوتولینوم (بوتاکس) و چربی ها استفاده می کنیم. هر یک از این موارد که به عنوان مکمل استفاده می شود، شرایط منحصر به فرد و منحصر به فرد خود را ایجاد می کند.


آموزش فیلر و تزریق بوتاکس

تزریق فیلر و بوتاکس با استفاده از آمپول های مخصوص با سوزن های بسیار کوچک انجام می شود. کسانی که تزریق ژل و بوتاکس را به متقاضیان انجام می دهند باید در زمینه تزریق فیلر و بوتاکس آموزش ببینند تا روش صحیح و اساسی انجام آن را بدانند و بدانند که هر فرد به تعداد تزریق نیاز دارد و یا نحوه انجام آنها را. به همین دلیل اگر قصد دارید به صورت حرفه ای از فیلرها و بوتاکس استفاده کنید و در آرایشگاه ها یا کلینیک های زیبایی کار کنید، باید این تکنیک را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.



آموزش تزریق فیلر و بوتاکس

دوره های تزریق ژل و بوتاکس

دوره تزریق ژل و بوتاکس در کلینیک های مختلف زیبایی متفاوت است و هر گروه به روشی منحصر به فرد این روش را یاد می گیرد. در نتیجه برای آشنایی با شرایط تمرین ابتدا باید مرکز زیبایی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در مورد آن پرس و جو کنید. اما باید به یاد داشته باشیم که اکثر مراکز زیبایی دوره های کوتاه و راحت دارند و آموزش کامل و جامع این تکنیک را در کمترین زمان ممکن ارائه می دهند.


چه کسانی مجوز تزریق ژل و بوتاکس را دارند؟

اغلب کسانی که مایل به تزریق بوتاکس یا ژل هستند با این سوال مواجه می شوند که چه کسانی مجوز تزریق ژل و بوتاکس را دارند؟ یعنی این سوال را می پرسند که چگونه بدون مشکل به فردی که تزریق می کند و با او تزریق بوتاکس انجام می دهد اعتماد کنیم؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات و برای آرامش خاطر شما باید بگوییم که تمامی افرادی که تزریق ژل و بوتاکس انجام می دهند باید در این زمینه آموزش دیده و گواهینامه معتبر دریافت کنند. هر کسی که گواهی معتبر برای تزریق فیلر و بوتاکس داشته باشد، قابل اعتماد و امن برای تزریق آن است. لازم به توضیح است که این مدرک مجوزی برای این افراد است و با ارائه آن می توانند به صورت قانونی و رسمی در این زمینه فعالیت کنند. به همین دلیل اکثر این افراد گواهی نامه یا پروانه کسب خود را می سازند و بر روی دیوار محل کار نصب می کنند تا مشتریان از کسب و کار قانونی خود مطلع شوند و در صورت عدم مشاهده این گواهی می توانند با اپراتور تماس بگیرند. از او بخواهید گواهینامه خود را به شما نشان دهد.


اهمیت تاییدیه بین المللی برای تزریق ژل و بوتاکس

گواهینامه هایی که در پایان دوره تزریق فیلر و بوتاکس به هنرجویان اعطا می شود متفاوت است و هر فرد بسته به مرکز زیبایی که در این زمینه انتخاب می کند گواهینامه دریافت می کند. گواهی بین المللی تزریق ژل و بوتاکس یکی از بهترین گواهینامه هایی است که در پایان دوره به دانش آموزان اعطا می شود و CV بسیار قوی و مناسبی برای دانشجویان به حساب می آید. از آنجایی که دارندگان این نوع مدارک نه تنها مجاز به تزریق بوتاکس و ژل به متقاضیان داخل کشور هستند، بلکه در سایر کشورهای دنیا نیز می توانند با ارائه این مدرک به صورت قانونی فعالیت کنند و از این راه کسب درآمد کنند.

با این حال، اگر این موضوع برای شما مهم است، زمانی که به دنبال کلینیک زیبایی هستید که تزریق فیلر و بوتاکس را آموزش می دهد، می توانید گواهی صادر شده توسط آن مرکز را جویا شوید تا از بین المللی بودن گواهینامه مطلع شوید. یا نه


هزینه تزریق ژل و بوتاکس

سوال مهم دیگری که برای دانشجویان پیش می آید هزینه تزریق ژل و بوتاکس است.

هزینه هایی که برای آموزش این روش باید پرداخت شود در مراکز مختلف یکسان نیست اما هر مرکز زیبایی با توجه به شرایطی که به هنرجو می دهد هزینه متفاوتی را دریافت می کند.

شهرت و یکپارچگی مرکز زیبایی که در آن آموزش انجام می شود

سطح شهرت و تخصص معلمانی که دوره های آموزشی را برگزار می کنند

درجه تخصصی دوره آموزشی و موضوعات تدریس شده در آن

دوره آموزش

مدرک در پایان دوره به دانشجویان اعطا می شود

و...

هر یک از این مسائل می تواند هزینه پرکننده های بوتاکس را کاهش یا افزایش دهد.


اخرین حرف

آموزش فیلر و بوتاکس را در بهترین مراکز مانند شاپ لیزر ببینید تا نتیجه خوبی بگیرید و با رزومه ای قوی و حرفه ای در این زمینه وارد بازار کار شوید. گروه لیزر شاپ دوره های آموزشی خود را در شهرهای مهم کشور مانند: کرج، تهران، تبریز، مشهد، شیراز و ... برگزار می کند تا دانشجویان از سراسر کشور امکان شرکت در دوره های آموزشی مورد نظر خود را داشته باشند. برای افزایش اطلاعات در این زمینه و شرکت در دوره های آموزش بوتاکس و تزریق فیلر، قسمت های مختلف این وبسایت را برای مجموعه shoplaser.ir بررسی کنید و یا از طریق شماره تماس درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://www.asriran.com/fa/news/892309/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D9%88-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3