فیشال یکی از فشرده ترین درمان ها و درمان های زیبایی پوست است که مراحل مختلفی را شامل می شود. پس از انجام این مراحل، پوست شما درخشان، نرم و زیبا می شود. به نوعی، فیشال صورت نوعی جوانسازی محسوب می شود و برای افرادی که دارای آکنه، لک و برجستگی روی پوست هستند مناسب است. همچنین این درمان برای پوست های خیلی خشک یا چرب با منافذ باز مناسب است.

هدف اصلی فیشال صورت بهبود وضعیت پوست است و در مدت زمان کوتاهی می توانید نتایج را مشاهده کنید. فواید این درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما به طور کلی، بسیاری از افراد به دلیل اینکه این درمان به آبرسانی پوست کمک می کند، روند پیری را به تعویق می اندازد.

صورت چیست؟

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که فیشال چیست و چرا باید فیشال انجام دهیم؟ در پاسخ به این موضوع باید گفت که یک صورت باعث پاکسازی، لایه برداری و آبرسانی عمیق پوست می شود و در نتیجه منافذ باز پوست را می بندد و سلول های مرده پوست را از بین می برد. چندین مرحله صورت وجود دارد که باید برای بهترین نتیجه انجام دهید تا پوست شما به خوبی تغذیه شود و سالم و جوان به نظر برسد. از دیگر کاربردهای فیشال برای پوست می توان به تولید کلاژن اشاره کرد. همه این موارد به شما پوستی زیبا و شفاف می بخشد و اعتماد به نفس زیادی به شما می دهد.


مراحل در مرحله چیست؟

روش های صورت بسته به نوع پوست هر فرد متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی انجام آنها شامل یک سری مراحل است که برای موفقیت باید دنبال شود.

با مشتری مشورت کنید. ملاقات حضوری باید با مشاوره آغاز شود. پس از مشاوره با مشتری، فرمی داده می شود که در آن سوالات مختلفی پرسیده می شود. این سوالات به شرایط پوستی، رژیم غذایی و میزان آبی که فرد می نوشد مربوط می شود. در پایان مشاوره با مشتری، متخصص روند درمان را برای بهترین نتیجه تعیین می کند.

پاکسازی کامل پوست: پاکسازی پوست نیاز به یک پاک کننده مناسب برای انواع پوست دارد. برای این کار، پاک کننده را باید با استفاده از پنبه یا یک پد مخصوص روی پوست مالیده تا کاملا تمیز شود. گاهی اوقات این مرحله باید دو بار انجام شود تا پوست به طور کامل از آلودگی پاک شود. سپس متخصص پوست شما را با ذره بین بررسی می کند تا بفهمد نوع پوست شما چیست و از چه مواد و روش هایی باید روی صورت شما استفاده کرد.

بخار دادن پوست: متخصص صورت مشتری را بخار می کند تا جوش های سرسیاه و سرسفید را به راحتی از بین ببرد. در نتیجه فرد مستقر می شود. البته اگر پوست شما بسیار حساس است، ممکن است تمایلی به انجام این مرحله نداشته باشید.

درمپلنینگ: برای انجام این مرحله به تیغ های مخصوصی نیاز است که متخصص با آن موهای زیر پوستی و پوست مرده را از روی پوست پاک می کند. با این کار در کمترین زمان ممکن پوست روشن می شود. در این مرحله، پوست ماساژ داده می شود تا خون به خوبی در زیر پوست جریان یابد. در نتیجه پوست شما شاداب و شفاف می شود.

استفاده از ماسک صورت: استفاده از ماسک صورت باعث تقویت پوست می شود، بنابراین بهتر است ماسکی را متناسب با نوع پوست مشتری انتخاب کنید و روی پوست بزنید. همچنین به جوان و شاداب شدن پوست کمک می کند. البته گاهی از فرآورده های تقویت کننده دیگری مانند کرم ها و سرم های مخصوص نیز استفاده می شود.


لیست خدمات پوست صورت

صورت:

برای یک صورت ساده، پوست با استفاده از یک اسکراب ملایم تمیز و لایه برداری می شود. همچنین با استفاده از ماساژ ریلکسی، منافذ باز پوست به خوبی تمیز می شود و در نهایت ماسک مناسب روی پوست زده می شود. این سرویس پوستی برای افرادی که زمان کمی دارند راحت تر خواهد بود و بالعکس از آنجایی که لایه برداری بیشتر انجام می شود، هفته ای یک بار می توان آن را تکرار کرد.

صورت تمام صورت:

این سرویس پوست نسبت به قبلی کاملتر است و سطح لایه برداری به صورت بسیار عمیق انجام می شود. علاوه بر این، در حین سرویس کامل، صورت، سر، گردن و شانه ها به صورت ویژه ماساژ داده می شود و احساس بسیار خوبی به فرد دست می دهد. حال اگر پوست روشنی دارید و مستعد آکنه و جوش هستید بدانید که این سرویس معجزه می کند.


اکسیژن تراپی (اکسی فیشال):

بعد از یک فیشینگ ساده یا کامل، نوبت به اکسیژن درمانی می رسد. در این مرحله اکسیژن به عمق پوست نفوذ می کند که منجر به کلاژن شدن پوست می شود. اکسیژن تراپی برای همه سنین به خصوص خانم های جوان و عروس مناسب است و با انجام یک بار در هفته می توانند به بهترین پوست خود دست پیدا کنند.

صورت کامل Galvanic Spa:

گالوانیزه صورت شامل ماساژ ویژه صورت و گردن با ژل های مخصوص است و برای افرادی که نگران افتادگی پوست هستند ایده آل است. این درمان پوستی در 5 تا 10 جلسه انجام می شود که بسته به رنگ پوست یک یا دو بار در هفته قابل انجام است.

آبکاری گردن:

در این مرحله با استفاده از ژل های مخصوص ماساژ گردن انجام می شود و مناسب افرادی است که از افتادگی و افتادگی پوست گردن رنج می برند. پس از چندین جلسه گالوانیزه گردن، متوجه سفت شدن عضلات و پوست گردن و همچنین کاهش سایز گردن خواهید شد. تعداد جلسات مورد نیاز برای این سرویس 5 الی 10 جلسه می باشد که بسته به میزان چین های پوستی گردن می توان یک یا دو بار در هفته انجام داد.


تکان دادن غلتک گردن:

استفاده از غلتک ماساژ در ناحیه پشت باعث افزایش خون رسانی و تحریک فیبروبلاست های این ناحیه می شود در نتیجه پس از چند جلسه این سرویس شاهد کاهش حجم استخوان و سفت شدن گردن خواهید بود. پوست این سرویس پوست برای تمام سنین مناسب است و افراد می توانند یک تا دو جلسه در هفته داشته باشند

سونوگرافی صورت (صورت ایالات متحده):

در طول این سرویس از دستگاه سونوگرافی استفاده می کنند. با استفاده از این دستگاه می توانید یک پاکسازی عمیق و افزایش جریان خون در پوست و افزایش زهکشی انجام دهید. از طرفی در این مرحله از کلاژن درمانی برای کمک به جذب مواد مغذی پوست استفاده می شود. در نتیجه پس از انجام این مرحله، پوست روشن و براق می شود.

میکرودرم ابریژن صورت:

برای انجام این مرحله به دستگاه میکرودرم ابریژن نیاز است. استفاده از این دستگاه باعث تحریک فیبروبلاست ها و افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود. بنابراین این روش درمانی برای افرادی که از جوش و تیرگی پوست رنج می برند بسیار مناسب است. این افراد با توجه به نوع پوست خود می توانند چندین بار میکرودرم ابریژن انجام دهند.


نور درمانی (جوانسازی سبک صورت):

نور درمانی روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست صورت و گردن است که به صورت دوره ای با نور فیلتر شده انجام می شود. می توانید این کار را 5 تا 15 جلسه انجام دهید تا نتیجه را احساس کنید. این سرویس پوستی خطوط ریز روی صورت را تا حد زیادی کاهش می دهد.


درمان میکروجریان کل صورت:

استفاده از مایکروویو برای ماساژ منحصربفرد صورت و گردن، یک راه عالی برای شل کردن عضلات صورت و تحریک خون رسانی زیر پوست است. این روش کاملا غیر تهاجمی است و برای افراد بالای 30 سال توصیه می شود. این افراد بدون هیچ جراحی می توانند وضعیت صورت خود را بهبود بخشند و با انجام جلسات منظم متوجه لیفت پوست صورت و گردن خود شوند. برای گرفتن نتیجه بهتر از این سرویس پوستی، انجام 10 جلسه در فواصل منظم توصیه می شود.


میکرو جریان ساده (Microcurrent Mini Facial):

تفاوت میکروکارنت ساده و کامل در زمان بندی آن است و برای افرادی که در حال حاضر صورتشان زیاد آویزان نمی شود مناسب خواهد بود. شما می توانید در این سرویس شرکت کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

استفاده از غلتک جت (توپ سرد):

استفاده از جت رولر (توپ سرد) باعث افزایش گردش خون در پوست و کاهش التهاب پوست می شود. در نتیجه برای رفع مشکلاتی مانند پف دور چشم، سیاهی زیر چشم و جوانسازی دور چشم استفاده می شود.


I-Hydroderma noma i-hydration:

هیدرودرما یا آبرسانی پوست یکی از اقداماتی است که برای داشتن پوستی سالم باید انجام شود. انجام این کار باعث رفع چین و چروک های پوست، رفع تیرگی پوست، بهبود آکنه و جوش، بهبود وضعیت پوست چرب و غیره می شود.

کلاهبرداری درمانی:

اسکیم تراپی واقعی با فناوری اولتراسوند و یونیزاسیون ترکیب شده است. سپس از این روش برای پاکسازی پوست و اپیدرم استفاده می شود. انجام این کار منجر به اکسیژن رسانی بهتر، افزایش گردش خون و تحریک تولید کلاژن می شود.

رفع آکنه:

تیروکومدون یکی از داروهایی است که می توان از آن برای از بین بردن آکنه روی صورت به خصوص جوش های سر سیاه استفاده کرد. رفع جوش با تیرکومدون هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند و بعد از مدتی محل رفع جوش برداشته می شود.



صورت با مواد کربوکسیلیک.

کربوکسی تراپی یا مراقبت از صورت با محصولات کربوکسی یکی از مطمئن ترین راه ها برای جوانسازی پوست، لیفت و رفع مشکلات پوستی است که فواید زیادی مانند رفع سیاهی زیر چشم، از بین بردن چین و چروک و چین های پوستی به همراه دارد.

اتوی صورت یا درماف:

با روش اتوفیشال یا درماف، پوست به طور کامل برداشته و تمیز می شود و هیچ کثیفی و چربی اضافی باقی نمی ماند.


مزایای صفحات

فواید درمان صورت کوتاه مدت و بلندمدت است که بلافاصله پس از درمان می توانید فواید کوتاه مدت آن را مشاهده کنید.

از فواید کوتاه مدت درمان صورت می توان به شادابی، تمیزی، لطافت و ظاهر خوب پوست اشاره کرد. در صورت داشتن جوش و لک صورت شما را نیز محو می کند. اگر این کار را برای مدت زمان مشخصی انجام دهید، می توانید پوست بهتری داشته باشید. البته برای افرادی که پوست حساسی دارند و در ماه های سرد سال دچار سوزش می شوند نیز توصیه می شود.



همچنین، در مورد عوارض جانبی در یک مکان ارزان و قابل اعتماد بخوانید.

سایر مزایای صورت که بعد از چند جلسه صورت متوجه خواهید شد شامل موارد زیر است. همچنین در مورد برخی از مزایا به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

بریس و سفت کردن پوست

رفع سیاهی و پف زیر چشم

یکدست کننده پوست و ایجاد طراوت و شادابی در پوست

پوست را از هرگونه آلودگی و رادیکال های آزاد پاک می کند

استرس را از خود دور کنید و احساس آرامش کنید

از بین رفتن جوش ها و لک های پوستی

دانه های سر سیاه، سرسفید و منافذ را از بین ببرید



اثر درمانی صورت برای آکنه و جای آکنه

شاید قبلا از ناخن خود برای خشک کردن جوش صورت خود استفاده کرده باشید. این کار باعث می شود که آثار ناخن روی پوست باقی بماند. این زباله ها به راحتی قابل درمان نیستند و می توانند برای مدت طولانی باعث ناراحتی شوند. اما چنین مشکلی با انجام درمان های پوست صورت به راحتی قابل درمان است. بر اساس مطالعات، محصولات حاوی اسید سالیسیلیک باید برای لایه برداری پوست برای درمان اسکار آکنه استفاده شود.


درمان صورت برای از بین بردن جوش های سفید و سیاه

وجود "جوش های سرسیاه" و "سرسفید" روی پوست صورت باعث شکسته شدن منافذ و تیره شدن پوست می شود. بنابراین متخصصان پوست با استفاده از مهارت در این زمینه و تجهیزات ویژه، آکنه را به طور کامل برطرف می کنند. این کار بدون آسیب رساندن به پوست انجام می شود.



درمان صورت برای باز کردن تمام منافذ پوست

یکی از مشکلاتی که نمی توانید از آن اجتناب کنید، آلودگی محیطی و آسیب به پوست شماست. بنابراین، بیشتر اوقات پوست شما در معرض اشعه های مضر خورشید یا سایر مواد سمی قرار می گیرد. این امر باعث می شود به مرور زمان ناخالصی ها روی سطح پوست جمع شوند و منافذ پوست را مسدود کنند. با انجام مراقبت از پوست صورت این مشکل برطرف شده و تمامی سلول های مرده پوست از بین می روند. با انجام چرخه مراقبت از پوست صورت و پاکسازی آن از ناخالصی های احتمالی از بروز جوش و دانه های سرسیاه روی پوست جلوگیری می کنید.


درمان صورت برای سفت شدن پوست

یکی از مشکلاتی که هر فردی با افزایش سن با آن مواجه است، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست صورت است. این اتفاق به دلیل تولید کلاژن کمتر رخ می دهد، بنابراین به دلیل استفاده از مواد شیمیایی، ماسک ها و کرم های مخصوص روی صورت، تولید کلاژن تحریک می شود و این باعث کاهش علائم پیری و چین و چروک می شود.


مراقبت از پوست صورت برای رفع سیاهی زیر چشم

پوست اطراف چشم نازک‌تر و حساس‌تر از پوست سایر قسمت‌های صورت است، بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارد. حال اگر دقت کافی را نداشته باشید با مشکل تیرگی زیر چشم مواجه خواهید شد. این مشکل با استفاده از کرم های دور چشم که توسط متخصصین صورت استفاده می شود، حل می شود. همچنین به دلیل ترکیب این کرم ها، پوست دور چشم دیرتر روند پیری را طی می کند.


درمان صورت، ظرفیت جذب پوست را افزایش می دهد

ممکن است قبلا از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرده باشید. اما متوجه شده اید که مواد و محصولات روی پوست شما تاثیری ندارند. این به این دلیل است که پوست شما بیش از حد زبر است که نمی تواند باقی مانده را جذب کند. بنابراین با مراقبت از پوست همچنین می توانید با استفاده مداوم از محصولات مراقبت از پوست، قدرت جذب پوست خود را افزایش دهید و نتایج بهتری را مشاهده کنید.



یک درمان لایه بردار صورت

لایه برداری یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن سلول های مرده پوست است. توجه داشته باشید که اگر سلول‌های مرده حذف نشوند، روی پوست جمع می‌شوند و در نتیجه پوستی خشن و خشک می‌شود. می توانید در خانه هم لایه برداری کنید، اما به یک لایه بردار حرفه ای نیاز دارید. بنابراین، صورت بهترین گزینه برای لایه برداری پوست است.


پوست را نرم و درخشان می کند

در طول جلسه مراقبت از پوست صورت، متخصص از ماسک های مخصوص برای نوع پوست شما استفاده می کند. این کار پوست شما را به خوبی مرطوب نگه می دارد. همچنین این ماسک ها قابلیت از بین بردن لکه های تیره روی پوست را دارند، بنابراین بعد از اتمام جلسه شاهد لطافت و درخشندگی پوست خواهید بود.



درمان صورت رنگ پوست شما را یکدست می کند

با افزایش سن و تغییرات هورمونی که در بدن ایجاد می شود، تولید ملانین افزایش می یابد. در نتیجه لکه های تیره ای روی پوست ظاهر می شود که می تواند رنگ پوست شما را تغییر دهد اما نگران این نباشید زیرا با شرکت در جلسات صورت می توانید این لکه ها را از بین ببرید و پوستی شفاف و یکدست داشته باشید. .



صورت و ناخن ها، پاها و زانوها را درخشان می کند

تیرگی آرنج، پا و زانو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. امروزه روشن کردن آرنج، پا و زانو با صورت یکی از موثرترین و سریع‌ترین راه‌ها برای مشاهده نتایج عالی از آن است.



لیفت صورت

یک دکلره شفاف و زیبا یکی از آرزوهای خانم هاست، اما برخی به دلیل عوامل مختلف محیطی و یا مشکلات دیگر، دکلتی تیره دارند و یا به دلایلی از این قسمت از بدن خود راضی نیستند. بهترین کاری که می توانید برای حل چنین مشکلاتی انجام دهید این است که یک روش یقه را انجام دهید که بتواند تمام مشکلات را به بهترین شکل ممکن حل کند.

رفرنس: آموزشگاه فیشیال پوست در تهران