آیا یکی از بهترین چیزهایی که می توانید از معلم خود امیدوار باشید این است که نقاط ضعف خود را از بین ببرید و در امتحان قبول شوید؟ آیا به این فکر کرده اید که چگونه در سریع ترین و کوتاه ترین زمان به پیشرفت علمی لازم دست یابید؟ برای رسیدن به بهترین عملکرد تحصیلی و موفقیت در تمام امتحانات مهم مدرسه، رقابتی و دانشگاهی به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

پاسخ به همه این سوالات می تواند به شما در انتخاب روش صحیح یادگیری زبان کمک کند. پاسخ همه این سوالات را می توان در مجموعه ما بهتر و دقیقتر از سایر مراجع پیدا کرد. فقط 5 دقیقه وقت بگذارید و این منابع را تا آخر بخوانید، سپس پاسخ این سوالات اساسی را خواهید یافت.

معلم خصوصی؛ مسیر یادگیری کوتاه

گاهی اوقات راه های گران قیمت را برای موفقیت انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، بهتر است از راه دیگری به آموزشگاه زبان برویم. اما ما فکر نمی کنیم این سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این تصمیم اشتباه می تواند هزینه زیادی برای ما داشته باشد، زیرا تکمیل فرآیند یادگیری زمان زیادی می برد و سال ها باید برای این روش آموزشی هزینه کنیم.

اما اگر تدریس خصوصی یک راه میانبر است، چرا به مدارس گران قیمت (از نظر زمان، انرژی و هزینه) مراجعه کنید؟ زمانی که می توانید از یک معلم خصوصی کمک بگیرید، خیلی راحت و با نرخ های یکسان یا کمتر از یک مدرسه. درس های خصوصی ما کوتاه ترین و بهترین راه برای یادگیری است.

سایت خصوصی آموزش زبان ما برای هر موضوع و مهارتی که ممکن است با آن مشکل داشته باشید، یک معلم واجد شرایط، مانند معلم ریاضی، پیدا کرده است تا روند یادگیری شما را کوتاه کند و به سطح مورد نیاز پیشرفت زبان برسید. اگر از روند استخدام معلم از مجموعه خود و یا دوره ها و مهارت های بسیاری که در این مجموعه خدمات آموزشی شخصی گنجانده شده است بگوییم، بدون شک تعجب خواهید کرد.

معلمان ماهر را جذب می کند

اگر می خواهید زبانی را به صورت حرفه ای و قابل اعتماد یاد بگیرید، پیدا کردن معلمان واجد شرایط دشوار است. گروه‌هایی مانند گروه آموزشی ما به شما کمک می‌کنند معلمی را که می‌خواهید به راحتی از بین بیش از 2000 معلم شاغل و حرفه‌ای پیدا کنید. برای سهولت در انتخاب، از تمامی معلمان با تست های ویژه تست گرفتیم. به عنوان مثال، تمام سوابق تحصیلی معلمان مدارس مختلف را بررسی کردیم و موفقیت آنها را در افزایش تعداد دانش آموزان موفق ارزیابی کردیم. معلمان ما فقط به معلمان زبان ما برای تدریس دوره های مرتبط با حرفه خود مجوز می دهند، البته به شرطی که سال ها سابقه تدریس داشته باشند.

همه این رتبه‌بندی‌ها و عوامل فهرست‌شده به‌عنوان ستاره‌ها و سطوح در نمایه هر معلم نمایش داده می‌شوند. بخش رزومه و سابقه کاری معلم این نظرات و رتبه‌بندی‌ها را ذخیره می‌کند، زیرا می‌توانید این بخش از نمایه معلم را به راحتی از نمایه آنها مشاهده کنید.

دانش معلمان را مطالعه کنید

شناخت و اعتماد به معلم خصوصی کار آسانی نیست. یافتن اطلاعات حرفه ای و تدریس خصوصی آسان و قابل اعتماد نیست. هیچ سازمان یا مدرسه ای اطلاعات دقیقی به شما نمی دهد. اما در مجموعه ما می توانید قبل از اولین جلسه آموزشی با استاد خود به خوبی آشنا شوید.

شما می توانید سوابق و سبک تدریس معلم را با استفاده از بخش نظرسنجی دانش آموختگان معلم و میزان رضایت آنها از تدریس معلم بررسی کنید. می توانید سطح تجربه و سطح تحصیلات هر استاد را از قسمت رزومه و تاریخ تحصیل بررسی کنید و رتبه و ستاره استاد را در جلسه درس خصوصی مشاهده کنید. در واقع ما تمام اطلاعاتی را که باید بدانید در صورت تمایل به یک معلم خصوصی در اختیار شما قرار داده ایم که این یک نکته مثبت برای این پلتفرم با کیفیت بالا برای آموزش زبان خصوصی است.

هزینه شهریه خصوصی در حد بودجه دانشجو می باشد

بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که آیا هزینه آموزش زبان خصوصی با توانایی معلم در تدریس مناسب است؟ و اینکه آیا روش آموزشی معلم مورد نظر ارزش پرداخت شهریه مقرر را دارد؟ با کمک مجموعه ما می توانید باور کنید که با توجه به مهارت و توانایی تدریس معلم مورد نظر خود هزینه پرداخت می کنید. چرا که مجتمع آموزشی ما معلمان را بر اساس مهارت و مهارت تدریس استخدام می کند و بر اساس این مهارت ها، ثبت نام مداری را در جلسات آموزشی تعیین می کنند.

علاوه بر این، اگر قیمت و هزینه کلاس های خصوصی به اندازه کیفیت تدریس استاد برای شما مهم است، می توانید با مراجعه به قسمت رتبه بندی معلم زبان در وب سایت ما، معلم خصوصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. ستاره های تا پنج ستاره و VIP بر اساس پرونده تحصیلی معلمان تعیین می شود.

آموزش کلیه مهارت های تحصیلی

به عنوان یک معلم برای تدریس به چه درس ها و مهارت هایی نیاز دارید؟ در هر صورت ما با شما هستیم. برنامه درسی ما می تواند مدارک تحصیلی متوسطه و پس از متوسطه، مانند کلاس های فیزیک و امتحانات را شناسایی کند. ما همچنین معلمان حرفه ای بسیاری از دوره های دانشگاهی را در مجموعه خود داریم. ما همچنین می توانیم با آموزش مهارت هایی مانند زبان های برنامه نویسی و انواع نرم افزار به شما در یافتن شغل مفید کمک کنیم.

علاوه بر این، مجموعه ما می تواند یک معلم زبان واجد شرایط را در اختیار شما قرار دهد تا به شما کمک کند تا بورسیه های تحصیلی آمریکا و کانادا، نمرات بالا برای آیلتس و تافل، قبولی در مصاحبه شغلی یا پیشرفت شغلی یا تحصیلی خود را به شما کمک کند. مجموعه ما با تکلم به زبان های مدرن و رایج دنیا، خدمات آموزشی ویژه در تمامی دوره های آموزشی پایه و تمامی مهارت های عملی مانند کامپیوتر، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی ارائه می دهد.

مسیر موفقیت تحصیلی را با استادبانک دنبال کنید

با خدمات آموزشی مجموعه ما می‌توانید درخواست کلاس‌ها و درس‌های تدریس خصوصی بعلاوه دسترسی به مجلات آموزشی ویژه برای مطالعه مقالات و موضوعات علمی در رشته‌های مختلف و همچنین سایر ویژگی‌های مجموعه ما را داشته باشید. تدریس خصوصی و کلاس های آنلاین خصوصی نیز انتخاب آسانی است. مجموعه ما به صورت رایگان برای دسترسی به منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی در دسترس است.

برای رسیدن به موفقیت تحصیلی یا کسب نمرات بالا همین الان اقدام کنید. مجموعه ما مجموعه ای قابل اعتماد است و آماده رفع هرگونه شبهه در ذهن شما هستیم.با ما خواهید دانست که آرزوی شما ممکن است، تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه منظم است. برای بهترین نتیجه، برای شروع و تماس با کارشناسان ما خیلی دیر نیست. تیم پشتیبانی ما همیشه در خدمت شما هستند تا تصمیم گیری های شما را آسان تر کنند.