برند پیشرو کارواش صنعتی

1: پمپ اینتر ایتالیا

2- برتولینی ایتالیا

3 - بوش آلمان

4- کدو تنبل ایتالیا

5- روش آمریکایی

بیشتر تماس هایی که دریافت می کنیم این است که کدام برند بهترین است و...: برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به کیفیت پمپ های موجود در بازار، بهترین هستند. یکی از آنها کارواش اینتر ایتالیا است که به دلیل ساخت و ساز با کیفیت و عمر طولانی - شرایط نگهداری پمپ (محفظه پمپ بزرگ است و پمپ به راحتی قابل نگهداری است).

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و موثرترین تجهیزات در صنایع مختلف برای رفع آلودگی و آلودگی از سطوح و تاسیسات کارواش های صنعتی می باشد. پمپ کارواش برتولینی این دستگاه که در سایزها و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است یکی از قوی ترین دستگاه های کارواش صنعتی می باشد که با فشار بالای آب امکان حذف و از بین بردن کامل ناخالصی ها در نقاط مختلف را فراهم می کند.

شکی نیست که وجود آلاینده ها و کثیفی های مختلف در محیط نه تنها باعث کاهش راندمان کاری کارگران و عملکرد تجهیزات و دستگاه ها می شود، بلکه باعث کاهش کیفیت و تاثیر بصری نیز می شود. طبیعتا چنین رویه هایی زمینه را برای ایجاد اختلال در روند تولید و کاهش کیفیت محصولات و خدمات فراهم می کند. بنابراین انجام عملیات عملی مربوط به نظافت برای رفع آلودگی های مختلف و ارتقای کیفیت زندگی در محیط زیست امری مهم و اجتناب ناپذیر است. پمپ های کارواش صنعتی با بهره مندی از برنامه تجهیزات صنعتی نقش بسیار مهمی در رفع این گونه مشکلات ایفا می کنند. از طرفی عمر مفید دستگاه ها و تجهیزات را نیز افزایش می دهد. در این قسمت از مقاله خود قصد داریم هر آنچه که در رابطه با انواع کارواش های صنعتی و عملکرد هر یک از آنها است را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.


سینک صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی یا هیدرواستاتیک به مواد شوینده بسیار قوی اطلاق می شود که در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی برای تمیز کردن سطوح، تجهیزات و جزئیات مختلف استفاده می شود. این دستگاه که از دو قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است، کار شستشو و لایه برداری را بر اساس فشار آب تولیدی به بهترین شکل انجام می دهد. تجهیزات به کار رفته در طراحی و ساخت این واحد همگی ساخت ایتالیا بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

به طور کلی ماشین لباسشویی صنعتی با توجه به فشار بالای آب در انواع مختلفی تولید می شود تا بتواند نیاز مشتریان در صنایع مختلف را برطرف کند. در واقع هدف اصلی از تولید این تجهیزات، رفع تمامی نیازهای نظافتی صنایع مختلف برای زدودن موثر کثیفی، با کیفیت بالا و هزینه مناسب، با پاشش آب زیاد است.

کارواش صنعتی چگونه کار می کند؟

در مورد اساس کارواش صنعتی باید گفت که اکثر مدل ها برای انجام وظایف خود باید به لوله آب متصل شوند. از آنجایی که پمپ فشار قوی قطعه اصلی و مهم این دستگاه است و وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد، برای تمیز کردن و شستشوی سطوح مختلف ابتدا باید به منبع آب متصل شود و سپس در خروجی قرار گیرد. تحت فشار، مقدار فشار آبی که توسط پمپ تعبیه شده به دستگاه وارد می شود و از طریق دستگاه های دیگر مانند لنزها و نازل ها پاشیده می شود را در واقع به آنچه می خواهید بدهید.

دو عامل بسیار مهمی که باید در هنگام استفاده از کارواش یا واتر جت صنعتی در نظر گرفت، جریان یا سرعت و فشار آب است. هر چه پمپ دستگاه سریعتر آب را پاشش کند، دستگاه کارهای نظافتی را با کارایی بیشتری انجام می دهد. هر چه فشار آب بیشتر باشد، دستگاه قدرت بیشتری برای تمیز کردن و شستن لایه‌های قدیمی‌تر و عمیق‌تر آلودگی و آلاینده‌ها دارد.


مشاهده متن کامل: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/