پوست ما در معرض عوامل زیادی مانند آب و هوا، آلودگی و مواد آرایشی قرار دارد، بنابراین تمیز کردن گامی بسیار مهم برای حفظ و حفظ زیبایی آن است. اگر به دنبال محصولات پاک کننده پوست هستید، ما محصولات محبوبی داریم که تجربه پاکسازی پوست شما را موثر و لذت بخش می کند. این محصولات به خوبی پوست را تمیز می کنند و در عین حال مراقبت ویژه ای را برای Dove به ارمغان می آورند. و نتیجه اش چیست؟ البته پوست زیبا و روشن است.


1. تمیز کردن ملایم روزانه

برای تمیز کردن روزانه به همین دلیل، فرمول معمولی ما پاک کننده ایده آل است: حاوی ¼ کرم مرطوب کننده است که پس از هر بار استفاده، پوست را درخشان و لطیف می کند.https://fatemehhabashi.com/


2. با خاصیت مرطوب کنندگی عمیق بشویید

وقتی هوا سرد است، پوست ما نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا خشک نشود. برای مراقبت از پوست خود، یک ژل دوش بسیار مغذی را امتحان کنید. این محصول از ترکیبی منحصر به فرد از پاک کننده ها و NutriumMoisture™ استفاده می کند تا مواد مغذی طبیعی را برای پوست فراهم کند و بعد از حمام، آن را نرم و لطیف کند.


3. کرم بدن با طراوت

آیا درست بعد از دوش گرفتن احساس شادابی و بیداری می کنید؟ تمیز کردن پوست نه تنها برای بدن مفید است، بلکه ذهن را شاداب می کند. این احساس سرزندگی را با NutriumMoisture™ با استفاده از فرمول Restore Dove تجربه کنید. عطر انجیر و شکوفه پرتقال علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، حواس شما را تحریک می کند و به پوست شما احساس شادابی می دهد.


4. شی باتر

برای پوست های خشک که نیاز به مراقبت بیشتری دارند، کره شی یک مرطوب کننده عالی است زیرا از از دست دادن رطوبت جلوگیری می کند. از ژل دوش شی باتر با فوم غنی ما استفاده کنید تا شما و پوستتان احساس شادابی و سلامتی داشته باشید. آکادمی فلدورا


5. عامل تمیز کننده حساس

محصولات بدون عطر و آلرژی برای حفظ شادابی پوست حساس ضروری هستند. سعی کنید محصولی را پیدا کنید که بدون عطر باشد، اما در عین حال پوست شما را مرطوب و تغذیه کند.


6. شستشوی راحت بدن

دوش آب گرم با محصول مناسب، نه تنها انرژی لازم برای روز پیش رو را تامین می کند، بلکه برای یک خواب خوب نیز آماده می شود. ژل حمام نارگیل شما را در لذت آرامش بخشی از یک خواب خوب غرق می کند.