بهترین برندها و برندهای رژ لب بدون سرب در بازار - فاطمه حبشی
یکی از محبوب ترین لوازم آرایش در بین خانم ها رژ لب است. در لوازم آرایشی، رژلب ها در رنگ ها و مدل های مختلفی وجود دارند. با این حال، آیا ارزش این را دارد که آیا محصولات آرایشی سلامت زنان را بهبود می بخشد؟
یکی از مواد شیمیایی که در تولید برخی از لوازم آرایشی از جمله رژ لب استفاده می شود، سرب است. مطالعات نشان می دهد که زنان در طول زندگی خود به طور متوسط ​​3 کیلوگرم سرب مصرف می کنند. بدیهی است که این سرب با خوردن رژ لب وارد بدن می شود. به همین دلیل انتخاب رژ لب بدون سرب و استاندارد می تواند بسیار مهم باشد. زیرا عنصر سرب بسیار خطرناک و مضر است.
حتی مقدار کمی سرب در رژ لب می تواند سرطان زا باشد. از جمله مضرات سرب بر بدن می توان به تخریب سلول های عصبی اشاره کرد. سرب یک سم عصبی است که می تواند باعث مشکلات رفتاری و اختلال در یادگیری و استفاده از زبان شود. علاوه بر این، هم در زنان و هم در مردان می تواند باعث ناباروری شود. همچنین باعث بلوغ زودرس در نوجوانان و در زنان باعث اختلال در تولید هورمون و بی نظمی قاعدگی می شود. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض سرب می تواند باعث فشار خون بالا و مشکلات کلیوی شود.
موضوعات اصلی در این صفحه
چگونه رژ لب بدون سرب درست کنیم؟
رنگدانه های رژلب های بدون سرب از اکسید آهن ساخته شده اند. اکسید آهن یک ترکیب شیمیایی است که پس از استخراج از فیلترهای کنترل عبور می کند. این فیلتراسیون اکسید آهن را تمیز می کند و 100% ناخالصی های سرب را از بین می برد. رنگدانه های ساخته شده از اکسید آهن نه تنها در رژ لب، بلکه در سایر لوازم آرایشی بدون سرب نیز استفاده می شود.
همچنین بخوانید : کابین پوستی چیست؟ (با محصولات پوستی آشنا شوید)
بهترین محصولات رژ لب بدون سرب
برخی از رژ لب های بدون سرب که ممکن است در بازار دیده باشید تقلبی هستند و دقیقاً بدون سرب نیستند. برای اطمینان از اصل بودن رژ لبی که می خرید، در زیر رژ لب های بدون سرب اصیل را به شما معرفی می کنیم. پس از مطالعه آنها، اگر فروشنده مطمئنی را می شناسید، می توانید رژ لب بدون سرب را به صورت آنلاین خریداری کنید.
لوازم آرایش گابریل
از روغن های طبیعی مانند جوجوبا، آلوئه و بیزابولول برای ساخت این رژ لب استفاده شده است. استفاده از این روغن ها به آنتی باکتریال بودن، ایجاد درخشندگی و رطوبت رسانی به لب ها کمک می کند و در عین حال از خشکی و ترک خوردن پوست لب ها جلوگیری می کند.
Z U بخشی از لوکس
این برند رژ لب از مجموعه لوازم آرایشی گابریل می باشد که در ساخت این رژ از تمامی مواد طبیعی استفاده شده است و فاقد سرب می باشد. سایه هایی که طرفداران زیادی دارند
همجوشی معدنی
این برند به دلیل اینکه علاوه بر بدون سرب بودن دارای خواص تقویتی و درمانی با استفاده از روغن های طبیعی و گیاهی است بسیار محبوب است. از روغن های گیاهی استفاده می کند: روغن آفتابگردان، روغن کرچک، روغن کنجد، روغن نارگیل و غیره. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند رژ لب این است که علیرغم گیاهی بودن، تنوع بسیار زیادی دارد.گل و ماندگاری زیاد روی لب. مدت زمان طولانی.
100% خالص
همچنین بخوانید: لیست بهترین ژل های پاک کننده پوست و پاک کننده های صورت
این برند یکی از برندهای محبوب رژ لب من است. از آنجایی که رنگدانه های آن از رنگدانه های میوه ای هستند، حاوی ویتامین هایی است که لب ها را جوان و مرطوب می کند. این برند رژ لب ها را بدون هیچ گونه مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده سمی تولید می کند و 100% خالص است.
رژ لب را بیاور
لورا یک برند آلمانی لوازم آرایشی است. استانداردهای این برند فقط زیبایی نیست. اما اولویت دیگر سلامت پوست و صورت است. روغن های استفاده شده در رژ لب بدون سرب لورا شامل جوجوبا، درخت چای، نارگیل، زیتون و بادام است. برای حفظ سلامت لب ها، میزان مواد شیمیایی به کار رفته در این رژ لب به حداقل رسیده است. این رژ لب به دلیل استفاده از رنگ ارغوانی و نمدار در تولید، اثر آرام بخشی دارد.
راه های تشخیص رژ لب غیر سربی
یک رژ لب معمولی از موادی مانند شوینده، روغن، رنگدانه، موم و الکل تشکیل شده است. برای اینکه بفهمید رژ لبتان بدون سرب است یا نه، از برخی از وسایلی که در دست دارید بعد از خرید در خانه استفاده کنید. یک تکه طلا مثل انگشتر طلا روی آن بگذارید و اگر سیاه شد بدانید که یک تیر هست. اما اگر تغییر رنگ نداد می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و مطمئن باشید که سربی ندارد.
همچنین بخوانید : نحوه کار با دستگاه صورت Aqua
طبق تحقیقات، میزان سرب موجود در رژ لب و سایر لوازم آرایشی، مقدار نگران کننده ای نیست. اما با مصرف روزانه و طولانی مدت همین مقدار سرب می تواند مضر باشد و اثرات منفی بر سیستم عصبی و مغز بگذارد. رژ لب با سرب از برندهای زیر می باشد:
کریستین دیور
LANCOME
درمانگاه
YSL
استی لادر
سیستم شهری
خاک قرمز) برق لب)
کانال
رژ لب مارکت آمریکا-MOTNES
مطمئنم با مطالعه و دانستن توصیه های بهداشتی هنگام خرید محصولات آرایشی و بهداشتی از سلامت خود محافظت خواهید کرد. خوشحال می شویم نظر خود را در مورد وب سایت زیبایی حرفه ای فاطمه هباشی با دوستان و کاربران عزیز در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

https://fatemehhabashi.com/the-best-brands-of-lead-free-lipstick/