به دلایل زیادی بسیاری از داوطلبان ایرانی ترجیح می دهند در دانشگاه هایی غیر از دانشگاه های اروپایی و آمریکایی با قیمت های مناسب ادامه تحصیل دهند. ترکیه یکی از بهترین مکان هایی است که هر ساله با ارائه کلیه امکانات و مواد آموزشی پذیرای دانشجویان بسیاری از کشورهای دیگر می باشد.

بورسیه های زیادی در بهترین دانشگاه های ترکیه به دانشجویان واجد شرایط ارائه می شود. بورسیه ها شامل تخفیف شهریه، تخفیف شهریه، بورسیه هزینه های زندگی دانشجویی و غیره می باشد. بورسیه ها بسته به نوع بورسیه تحصیلی و تجربه دانشجو می تواند از 10% تا 100% متغیر باشد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین دانشگاه های ترکیه برای پذیرش تحصیلی ترکیه 2024 آشنا کنیم و راه های دریافت بورسیه از آنها را به صورت کامل و موثر بررسی کنیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید و اگر در هر قسمت سوالی دارید با تیم بررسی ما بپرسید.

انواع کیف دانشگاهی ترکیه

مهم ترین و درخواستی ترین بورسیه های دانشگاه های ترکیه دو نوع می باشد: بورسیه تحصیلی رایگان برای تحصیل در ترکیه که مختص دانشگاه های دولتی ترکیه می باشد و نوع دوم بورسیه های تحصیلی مختص دانشگاه های خصوصی ترکیه می باشد که شامل . 50% تخفیف در کل دوره

بورسیه های دانشگاه دولتی ترکیه

بورسیه تحصیلی رایگان در دانشگاه های دولتی ترکیه که با نام بورسیه ترکیه نیز شناخته می شود، یکی از محبوب ترین بورسیه های تحصیلی برای دانشگاه های ترکیه است و توسط دولت این کشور تامین می شود. ثبت نام در پایان دسامبر هر سال آغاز می شود و متقاضیان واجد شرایط یک ماه فرصت دارند تا ثبت نام کنند.

با استفاده از بورس تحصیلی کلیه داوطلبان می توانند بدون پرداخت آزمون و شهریه در رشته و دانشگاه مورد نظر پذیرش شوند. خبر خوب این است که همه نامزدها با توجه به سطح تحصیلاتشان که متفاوت است، ماهانه از دولت ترکیه حمایت مالی دریافت می کنند.

آموزش رایگان

اقامت رایگان

بلیط هواپیما رایگان

کلاس رایگان

بیمه رایگان

همانطور که در بالا ذکر شد، دانشگاه های ترکیه شرایط بورسیه متفاوتی دارند، اگر می خواهید برای شرایط بورسیه تحصیلی رایگان در دانشگاه های دولتی ترکیه اقدام کنید، باید شرایط سن، معدل و رزومه تحصیلی خوب را داشته باشید تا از آن استفاده کنید. سطح و رشته تحصیلی به تفصیل برای هر یک از آنها توضیح داده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت مهاجرتی تماس بگیرید.