لامپ های رنگ های مختلف را لامپ می گویند. ماسک صورت هدیه ای منحصر به فرد و بی نظیر برای هر علاقه مند به هنر است. علاوه بر این چهره توپ به عنوان هدیه ای فراموش نشدنی در بین مردم باقی می ماند و ارزش آن بسیار است. شما می توانید توپ هایی با اشکال، طرح ها و اندازه های مختلف متناسب با سلیقه خود پیدا کنید. همچنین می توانید با ارسال هر تصویر یا طرحی این هدیه زیبا را از آسمان رسا سفارش دهید و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید. در زیر توضیح مختصری در مورد انواع بادکنک آورده شده است.

کروی ها چه ویژگی هایی دارند؟

لامپ ها به عنوان مجسمه های نور در نورپردازی مدرن بسیار مفید هستند. از آنجایی که نور نقش مهمی در زیباسازی فضا ایفا می کند، چراغ های روشنایی یک پدیده جدید و تازه در صنعت دکوراسیون مدرن هستند. لامپ ها علاوه بر زیباسازی نور محیط، جلوه خاصی هم به محیط می دهند. این وسیله تزئینی را می توانید در اتاق خواب، بوفه، کتابخانه، کنسول، میز تلویزیون و یا هر جایی قرار دهید. طراحی منحصر به فرد چوب، شیشه و اکریلیک، وسیله ای تزیینی و چشم نواز را ایجاد کرده است که پاسخگوی سلیقه همه افراد است. همچنین سادگی و جذابیت آن، قیمت مناسب، طراحی متنوع و زیبا از دیگر ویژگی های توپ بولینگ به شمار می رود. ناگفته نماند که بلبرینگ ها از جمله جلویی عمر بسیار بالایی دارند و مصرف برق آنها نیز بسیار کم است. انواع مختلف چراغ های موجود در سالن های بولینگ و در دسترس بودن طرح های سفارشی از ویژگی های خاصی است که توجه اکثر افراد را به خود جلب می کند.

انواع بولینگ چیست؟

علاقه مندان می توانند بادکنک هایی در طرح های مختلف پیدا کنند. همانطور که گفته شد ویژگی اصلی بالینگ ها زیباسازی محیط و نورپردازی نقاط ضعیف است. لذا با توجه به یکسان بودن نوع بادکنک ها می توانید طرح یا عکس مورد نظر خود را جهت سفارش به سایت آسمان رسا ارسال نمایید. ضمنا امکان خرید از پلن های ارائه شده از قبل در سایت وجود دارد. در مطلب بعدی در مورد انواع بادکنک صحبت می کنیم.

توپ صورت

یکی از پرفروش ترین انواع بادکنک بالبینگ چهره می باشد. به خصوص نوجوانان و جوانان از این نوع بولینگ استقبال می کنند. از آباژور صورت بیشتر برای تزئین گوشه های اتاق خواب یا میز آرایش استفاده می شود. این نوع بادکنک زدن به دلیل طراحی صورت بسیار خاطره انگیز است. به همین دلیل اغلب از این بادکنک به عنوان یک هدیه ارزشمند و کالای شخصی سازی شده استفاده می شود. شما می توانید با هدیه دادن یک چراغ صورت به دوستان، همسر یا اعضای خانواده خود هدیه ای بسیار خاطره انگیز بدهید.


بولینگ سه بعدی

3D Ball همانطور که از نام آن پیداست، طراحی داخلی سه بعدی است و از همه جهات چشمگیر است. به این نوع لامپ، چراغ خواب یا چراغ سه بعدی نیز می گویند. انواع طرح های سه بعدی بر روی سطح لامپ حک شده است که با ترکیب نور و رنگ جلوه ای فوق العاده در محیط ایجاد می کند.

توپ فونت

لامپ تایپوگرافی یا چراغ خواب متنی. این مجسمه بیشتر مورد توجه افرادی است که به نسخه های خطی، شعر یا ادبیات توجه خاصی دارند. در این نوع لامپ ها متن یا شعر مورد نظر بر روی لامپ طراحی می شود. همچنین امکان سفارش بادکنک صورت همراه با بادکنک تایپوگرافی نیز وجود دارد. معمولاً استفاده از طرح های سه بعدی همراه با تایپوگرافی بادکنکی تأثیر بیشتری بر افراد می گذارد.

مجسمه نور کروی

Bulbing یک مجسمه نورانی است که به عنوان چراغ خواب لوگو نیز شناخته می شود. این نوع توپ به دلیل داشتن لوگو یا طراحی خاص دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. البته استفاده از این بادکنک می تواند تاثیر جدی تری داشته باشد. انتخاب لوگو یا لوگو بر اساس سلیقه مشتری بر روی تابلوی لامپ حک می شود.

انتخاب فونداسیون برای بادکش صورت

انتخاب پایه تاثیر زیادی در نتیجه توپ دارد. بنابراین بیشترین زیبایی توپ به نورپردازی آن بستگی دارد. در این قسمت به توضیح مختصری در مورد انواع اصلی بادکنک صورت می پردازیم.

پایه چوبی با نورپردازی

فیس توپ یکی از بی نظیرترین توپ هاست. این مجسمه نوری خاص با پایه نور قابل سفارش است. این نور از طریق LED ها منعکس می شود و جلوه ای بسیار رمانتیک به مجسمه می دهد. رنگ های روشن پایه متفاوت بوده و از نظر کیفیت بسیار خوب ساخته شده است.

اساس موسیقی گرایی

عملکرد اصلی پایه موسیقی پخش موزیک با استفاده از گزینه موزیک شخصی در فلش و رم است که از طریق کابل به گوشی متصل می شود. پایه موزیکال فیگورهای بولینگ را به یکی از مجلل ترین محصولات جواهرات تبدیل کرده است.

پس زمینه موسیقی با بلوتوث

از دیگر پایه های کاربردی که می توان برای رقص چهره استفاده کرد می توان به پایه موسیقی بلوتوث کادوساز اشاره کرد. امکان اتصال پایه با موبایل از طریق بلوتوث از ویژگی های این پایه می باشد. با این حال، استفاده از این پایه، سایه صورت سفارشی شما را به محصولی ارزشمند و منحصر به فرد تبدیل می کند. این آیتم تزیینی علاوه بر ایجاد جلوه ای خاص در محیط با زمینه موسیقی و اتصال بلوتوث بسیار خاطره انگیز و تاثیرگذار است.

واریان دالی

اگر می خواهید بولینگ سطحی شما تمام ویژگی ها را داشته باشد، توصیه می کنیم پایه فول آپشن را انتخاب کنید. این پایه تمامی امکانات ذکر شده را در یک مکان دارد. پایه از چوب با روکش آینه طلایی ساخته شده است. قابلیت ایجاد نور، پخش موسیقی و همچنین اتصال به بلوتوث از جمله ویژگی های برتر پایه فول آپشن برای بازی بولینگ صورت است.