کامپیوترها برای اینکه بتوانند از ورود ویروس جلوگیری کنند، به آنتی ویروس احتیاج دارند. آنتی ویروس در انواع مختلفی وجود دارند و هر کدام می توانند به نحوی به امنیت سیستم شما کمک کنند. به همین علت برای اینکه بتوانید خیال خودتان را از بابت این دسته از موارد راحت کنید، قصد داریم تا در ادامه مطلب شما را با امن ترین آنتی ویروس ها برای کامپیوتر آشنا سازیم. از این رو تا انتهای این مطلب دنبال کننده ما باشید.

1. آنتی ویروس BitDefender

این آنتی ویروس دارای موتور هوشمند بوده و می تواند عملکرد ویروس را بلاک و مسدود کند. همچنین برای اینکه باج افزارها پسوند فایل ها را تغییر ندهد، با آن ها مبارزه می کند. برای اینکه اطلاعات شما در مرورگرها به ثبت نرسند، از قابلیت آنتی ترکر استفاده می کند. از آنجایی که این آنتی ویروس سیستم Safe Browser دارد، می توانید بدون نگرانی وب گردی خودتان را انجام دهید و به راحتی وارد سایت های مختلف شوید. برای اینکه از حملات ناگهانی اینترنتی جلوگیری کند، این آنتی ویروس دارای دیوار آتشین و یا به عبارتی فایروال است. از دیگر مزیت ها و قابلیت هایی که آنتی ویروس بیت دفندر دارد این بوده که می تواند عملیات بانکی را نیز کنترل کند و از این طریق اجازه ندهد اطلاعات بانکی شما لو بروند.

2. آنتی ویروس KasperSky

در بین تمامی آنتی ویروس هایی که وجود دارند، این گزینه بهترین موتور هوشمند را به خود اختصاص داده است. بدون اینکه سرعت آن افت کند، بهترین امنیت را برای شما ایجاد می کند. همچنین از مدیریت بهینه و با سرعت بالایی برای امنیت آنلاین استفاده می کند. برای پرداخت های بانکی و خریدهای آنلاین بیشترین درجه از امنیت را به اشتراک می گذارد. برای دفاع در برابر خطرات و حملات اینترنتی، از دیوار آتشین خود بهره می برد. اگر فایلی مشکوک باشد، آن را به لابراتور کسپرسکی ارسال می کند تا به صورت کامل آن را مورد بررسی قرار دهد. همچنین می تواند تبلیغات های انواع وبسایت ها را بلاک کند؛ چرا که تبلیغات های مکرر بسیار آزارهنده هستند.

3. آنتی ویروس ESET

این آنتی ویروس توانسته مزیت ها، ویژگی ها و قابلیت های مختلفی را به خود اختصاص دهد. این گزینه کاملا ضد ویروس، ضد جاسوس و ضد سوء استفاده است. به سیستم ضد کلاهبرداری مجهز است. تکنولوژی مبارزه با هرزنامه ها را در خود جای داده است و دارای دیوار آتشین است. همچنین در آن سیستمی وجود دارد که والدین می توانند بر روی فرزندان خود نظارت بیشتری را داشته باشند. از ورود هکرها به صورت کامل جلوگیری می کند. باعث کاهش یافتن سرعت سیستم نمی شود و در نهایت می توان آن را در حالت آفلاین نیز آپدیت کرد.

4. آنتی ویروس Avira

از دیگر امن ترین آنتی ویروس ها برای کامپیوتر Avira است. این آنتی ویروس نیز توانسته مزیت ها و امتیازات متعددی را داشته باشد. چرا که می تواند با انواع بد افزار، باج افزار و ویروس ها مبارزه کند. می تواند ویندوز را بهینه سازی کند و سرعت آن را نیز افزایش دهد. در برابر نرم افزارهای جاسوسی یک مدافع قوی است. برای اینکه کامپیوتر از فایل های قدیمی سبک شود، می تواند هیستوری را پاک کند.

5. آنتی ویروس اف سیکور

آخرین آنتی ویروس نیز اف سیکور است. وصله های امنیتی نرم افزاری را به صورت خودکار دریافت می کند. با دسترسی این آنتی ویروس به وبسایت ها، می تواند امنیت را افزایش دهد. چگونه خرید سرور اختصاصی باعث امنیت بیشتر می شود؟هنگام آپدیت ترافیک شبکه را کاهش می دهد. فایل های مخرب دانلود شده در حضور اف سیکور اجرا نمی شوند. در برابر حملات باج افزارها بسیار ایمن هستند. بانکداری آنلاین با حضور این آنتی ویروس در امنیت بالایی انجام خواهد شد.

جمع بندی

آنتی ویروس هایی که ذکر شدند، در بین بهترین گزینه هایی قرار می گیرند که می توانید از آن ها استقبال کنید. پس اگر امنیت کامپیوتر و اطلاعات داخل آن برای شما اهمیت دارند، می توانید از گزینه های ذکر شده استفاده کنید.