برای اینکه هر دو سیستم جی پی اس آفلاین و آنلاین را از نظر مشخصات ظاهری و اطلاعات فنی مقایسه کنیم. البته فراموش نشود همانطورکه در اول بحث بازگو کردیم،بستر مناسب جهت استفاده از دستگاه جی پی اس آنلاین در کشورمان ایران محیا نبود؛ولی با پیشرفت تکنولوژی سیستم های مخابراتی و هوشمند شدن گوشی های موبایل و ورود اینترنت با بسته های GPRS و اینترنت پر سرعت 3G به آنها ، باعث ورود جدیدترین دزدگیر ماشین یا همان ردیاب اتومبیل با عنوان جی پی اس خودرو آنلاین و یا جی پی اس اتومبیل آنلاین به بازار کشورمان شد و خرید و فروش ردیاب خودرو توسط شرکت ها داخلی رواج پیدا نمود و صاحبان خودرو دیگر بجای خرید دزدگیر خودرو به دنبال خرید بهترین ردیاب خودرو و یا جدیدترین ردیاب ماشین یا به عبارتی بهترین ردیاب خودرو برای ماشین خود می گشتند. ردیاب خودرویی یا به عبارتی همان دزدگیر جی پی اس را می توانید در مدل های مختلف برای خودروی خود خریداری کنید اما در چند سال اخیر در بین دستگاه های ردیاب انواع خودرو مدل ردیاب های DNO در بازار ایران رزومه خوبی را برای خود به ارمغان آورده است. از تکنولوژی جی پی اس میتوان در قسمتهای مختلف خودرو استفاده کرد.


نمونههای مختلفی از دستگاههای جی پی اس موجود میباشند و امکاناتی را که به افراد ارائه میدهند بسیار متفاوت است. استفاده کرد. با توجه به کاربردهای فراوانی که سیستم ردیاب خودرو دارد، بسیاری از افراد این سیستم را بر روی ماشینهای شخصی خود نصب میکنند. شرکت ایمن ردیاب یکی از بزرگترین شرکتهای وارداتی در حوزه انواع ردیابهای خودرو، ردیاب شخصی و ردیاب حیوانات است. این دستگاه دارای انواع مختلفی میباشد. این مدل زیبا را میتوان روی موتورهای قدیمی و جدید نصب کرد و تنها نیاز است که موتور دارای یک باتری باشد. محدودیت مکانی: این یک باور کاملا اشتباه است، وقتی که شما یک ردیاب خوب را روی ماشین تان نصب کنید، می توانید در هر موقعیت مکانی که خودرو قرار دارد اطلاعات مکانی آن را دریافت کنید. این ردیابها از لحاظ طاهری کاملا مشابه شارژر های فندکی بوده و به همین دلیل به راحتی مخفی می شوند. ۱۲- دارای دو عدد آنتن اکسترنال قوی و کاملا اکتیو که به صورت مخفی نصب می­شود . البته قیمت خودرو در ترغیب رانندگان به خرید تجهیزات امنیتی برای ماشین بسیار اثرگذار است.


در خرید ردیاب ماشین نیز روال کار به همین صورت است. البته در خرید اینترنتی حتماً به سایتهای معتبر و دارای مجوزات لازم مراجعه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. لازم به ذکر است این ویژگی یکی از ویژگیهای بسیار کوچک آن میباشد. ردیاب خودرو بهیاب از طریق دستگاه واسط دیاگ سفارشیسازی شده برای هر خودرو قابلیت اتصال به ECU خودرو جهت بررسی عملکرد موتور خودرو و پیشبینی هرگونه خرابی را دارد. در هر قسمت از خودرو که امکان اتصال سیم برق به آن باشد، میتوان انواع ردیاب خودرو را نصب کرد. نکته مهم در خصوص این ردیاب این است که نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. از امکانات جذاب و جالبی که برخی ردیابها در اختیار فرد قرار میدهند، میتوان به قابلیت شنود صوتی اشاره نمود. معمولا در ردیابها اسپیکرهایی وجود دارد که برای برقرار ارتباط صوتی با مالک استفاده میشود. تامین دغدغه امنیت ماشین همواره وجود دارد. گفتنی است در این ردیابها مکانی برای قرار دادن سیم کارت وجود دارد تا با استفاده از آن ارتباط جی پی آر اس امکانپذیر شود.


ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد. مدتهاست که سیستمهای جی پی اس معرفی شدهاند. ردیاب خودرو نیز با استفاده از امکانات جی پی اس خدمات منحصر به فردی را ارائه میدهد. مدیریت سوخت و مسیریابی این ماشینها با استفاده از ردیاب سادهتر خواهد بود. بررسی پارامترهای گفته شده در خرید اینترنتی ردیاب خودرو، سادهتر از هر مکانی خواهد بود. برخی از ردیابها مانند ردیابهای فندکی و دیاگی از برق خودرو تغذیه میکنند و ردیابهای آهنربایی مجهز به باتریهای بسیار قوی هستند. وقتی پکیج ردیاب را دریافت میکنید، نیاز به یک سیمکارت فعال که به مقدار کافی شارژ داشته باشد نیاز دارید که داخل ردیاب گذاشته شود و ارتباط دستگاه با گوشی شما برقرار شود. یکی از این فراموش کاریها جا گذاشتن سوییچ ماشین در داخل آن و در نتیجه قفل شدن خودرو است. اما خرید ردیاب خودرو با کیفیت باعث بیشتر شدن عمر مفید دستگاه، و همچنین خدمات پس از فروش و تیم پشتیبانی ردیاب خریداری شده باعث بالا رفتن اعتماد و راحتی صاحب خودرو از ردیاب خریداری شده خواهد شد. کارکرد این نمونه به این صورت است که با دریافت اطلاعات از ماهوارههای جی پی اس، این اطلاعات را در خود ذخیره کرده و پس از متوقف شدن در یک مکان خاص اطلاعات آن را جمعآوری کرده و استخراج میکنند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/