پس به راحتی می توان قبل از خرید بلندی صدا اسپیکر را تصور کرد. برنامه JBL PartyBox اسپیکر JBL Partybox 710 دارای نرم افزار اختصاصی JBL PartyBox است که با استفاده از این برنامه، شما میتوانید تنظیمات مناسبی را اجرا کنید. این محصول قیمت نسبتا بالایی دارد، اما با توجه به کیفیت ساخت و کیفیت صدای فوقالعادهای که دارد، میتوان آن را در گروه بهترین اسپیکر بلوتوث خانگی و قابل حمل بازار به شمار آورد. نحوه اتصال آن با سیم از طریق کابل usb یا کابل صدا می توان به آن وصل شد. با ارسال سیگنال صوتی از طریق سیم پیچ صدا و حرکت شکل موج موسیقی به سمت بالا و پایین ، سیم پیچ صدا توسط آهنربای دائمی جذب و دفع می شود. وقتی جریان الکتریکی از طریق سیم پیچ ارسال می شود ، باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی می شود. اسپیکر ها به دو دسته باسیم و بی سیم تقسیم می شوند.


الان اسپیکر های بی سیم مد نظر کاربران بوده است. ما در این مطلب 21 مدل اسپیکر با قیمت ارزان را به شما معرفی خواهیم کرد که هم از نظر کیفیت خوب باشند و هم از نظر قیمت بسیار به صرفه باشند. پیشنهاد می شود از نظر اندازه نیز متناسب برای کار خود انتخاب کنید. همچنین اغلب گیمرها برای راحتی و دقت بالا در هنگام کار با ماوس، از پدهای مخصوص گیم بهره می برند. آنها مانند اسپیکری معمولی کار می کنند اما در یک قاب نصب می شوند و روی دیوار شما قرار می گیرند. با نصب این وسیله می توانید هارد دیسک های SSD یا HDD خود را در داخل آن قرار داده و در مواقع مورد نیاز آن را تعویض نمائید. به طور کلی اسپیکر کامپیوتر روی میز قرار می گیرد. بلندگوی شیپوری تحت شبکه نوع خاصی از بلندگوهاست که با استفاده از یک المان شیپوری اکوستیک می تواند صدای تولید شده در درایور را به طور موثر افزایش دهد.


کیفیت صدا در این مدل بسیار بالا بوده و بهواسطۀ درایور دوگانه منفعل «Motion Q» و تکنولوژی «BassUpTM»، صدا را با عمق و وضوح زیادی پخش میکند. در این راهنمای خرید از وبسایت «بیگ سرچ»، تلاش کردیم تا شما را با نکات مهم خرید اسپیکر بلوتوث آشنا کنیم. اما برندهای «جی بی ال» (JBL)، «هارمن کاردن» (Harman Kardon)، «سونی» (Sony) و «شیائومی» (Xiaomi) جزو بهترین تولیدکنندگان اسپیکر بلوتوث در دنیا هستند. برند سازنده و گارانتی محصول میتواند برخی عوامل مهم در بررسی کیفیت این محصول میباشند. اکثر این بلندگوها دارای آمپلی فایر داخلی می باشند از این رو به یک منبع تغذیه ازطریق برق، درگاه USB و یا باتری نیاز خواهند داشت. بلندگو های IP همانند یک داخلی در مرکز تلفن و یا سیستم مانیتورینگ پیجر تحت شبکه رجیستر می شوند. طراحی بلندگو های شیپوری تحت شبکه آن ها را مناسب برای استفاده در فضاهای باز نموده است. در غیر این صورت، استفاده از آن میسر نیست. علاوه بر این در ضبط وبلاگ های ویدیویی کاربران می توانند یکدیگر را دیده و ارتباط بهتری بایکدیگر داشته باشند. وبکم ها کاربردهای متنوعی دارند اما مهمترین ویژگی آن ها این است که امکان برقراری تماس ویدیویی آنلاین را ممکن می سازند.


نکتهی دیگری که هنگام بررسی لیست لوازم جانبی کامپیوتر باید به آن دقت کنید، قیمت لوازم جانبی کامپیوتر است. وبکم ها از دیگر لوازم جانبی رایانه ها هستند. در ساخت این کالای جانبی دیجیتال؛ درایورهای «Full-range»، توییترها و رادیاتورهای «Passive» دوگانه بهکار رفته است. برند «JBL» در ساخت این اسپیکر بلوتوثی از یک ووفر «Racetrack-Shaped»، توییتر جداگانه و پسیو و رادیاتورهای دوگانه برای ایجاد تجربه صوتی جدید و بینظیر استفاده کرده است. دامنه یا بلندی صدا، با تغییر فشار هوای ایجاد شده توسط امواج صوتی بلندگو تعیین میشود. حداکثر فاصله طولی بلندگو های سقفی از یکدیگر در محیط های مستطیلی شکل بین 8 الی 10 متر می باشد. برای بلندگو های سقفی تحت شبکه در مکان هایی که ارتفاع سقف در آنها 3 متر می باشد بهتر است حداکثر توان خروجی 5 و 10 وات باشد ولی در سالن ها ، لابی ها و سازه های با ارتفاع سقف بالای 3 متر می توان از تحت شبکه سقفی با توان 15 و 20 وات نیز استفاده کرد. این میکروفون ها که با نام میکروفون های کربنی شناخته می شوند و بصورت مستقل توسط توماس ادیسون و امیل برلینر در آمریکا و توسط دیوید ادوارد هیوز در انگلستان تولید شدند. همچنین، نورپردازی فوقالعاده که با این اشکال موجی ترکیب میشوند، نمای بینظیری را ایجاد میکند.


https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/