در این روش آب و غلیظ کننده خاصی را با هم مخلوط می کنند و یک ترکیبی کرم مانند تهیه می کنند. محصولاتی که بر پایه مواد روغنی هستند، مانند انواع کرم و روغن بدن و… در واقع در هر کشوری بر پایه استاندارهای تولید، کشت و پرورش محصولات به آن ها لیبل ارگانیک تعلق می گیرد. که حداقل ۷۰ درصد ساخته شده از مواد ارگانیک هستند، به استاندارد زندگی بدون آلاینده ها و مواد شیمیایی نزدیک شوید. خانم ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. این اتفاق مربوط به چند سال اخیر نیست، بلکه استفاده از محصولات آرایشی قدمتی چند هزار ساله دارد. مهمترین نکته این است که استفاده از لوازم آرایشی گیاهی و ارگانیک نسبت به مواد شیمیایی عوارض خیلی کمتری دارد، مواد مغذی بیشتری به پوست و مو میرساند، مزایای دارویی بسیاری دارد و به سادگی روی پوست و مو مینشیند. نکته دیگر این است که با توجه به اینکه لوازم آرایشی ارگانیک با استقبال بسیاری از مردم رو به رو شده است؛ برخی تولیدکنندگان، از اعتماد و استقبال مردم نسبت به محصولات گیاهی سوءاستفاده می کنند و برای فروش بیشتر خود از آن بهره میگیرند.

در هر کشور موسسات و مرجعی برای آنالیز این محصولات وجود دارد. غیر از این 4 مورد، ترکیب های دیگری هم وجود دارد که عوارض مربوط به خود را دارند. آیا کسانی که حساسیت دارند می توانند از لوازم آرایشی ارگانیک استفاده کنند؟ به علاوه در نظر داشته باشید ارگانیک بودن به معنی اثربخشی صد در صد نیست. به علاوه به هیچ عنوان روی حیوانات تست نمی شوند. علاوه بر این بسیاری از تحقیقات اخیر نشان داده است که محصولات ارگانیکی در بازار هستند که مواد شیمیایی و دیگر ترکیبات ممنوعه در آن ها وجود دارد؛ چنین محصولاتی بسیار مضر و آسیب رسان اند. «شما بهعنوان یه بازاریاب نمیتونی از این سیستمه سود ببری، توی شروع کارت، توی استارت کارت، اینقدر استراتژیهای بدی وجود داره که توی همون مراحل اول خیلیا زده میشن، خیلیا خسته میشن و از اون کاره زده میشن و میان بیرون». با این وجود احتمال اینکه هیچ گونه ماده شیمیایی در این محصولات استفاده نشده باشد، بسیار کم است.

این امر در وضعیت تصاحب پستهای مدیریتی و سطوح بالا عیانتر است. امروزه خیلی از محصولات به اصطلاح گیاهی، فقط لیبل «گیاهی» دارند اما در حقیقت همان ترکیبات محصولات دیگر را دارند. لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک در بیشتر مواقع حساسیت زا نیستند؛ مگر برای کسانی که زمینه های آلرژی پوستی شدید دارند یا کسانی که به مواد غذایی مانند توت فرنگی، گوجه فرنگی، خربزه و … معمولا از واژه طبیعی (natural) به جای ارگانیک و از واژه سنتزی (synthetic) به عنوان شیمیایی استفاده می شود. لوازم آرایشی ارگانیک به دلیل استفاده از کاملا مواد طبیعی و روند سخت و طولانی که در تولید مواد اولیه و ساخت خود دارند، از قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات آرایشی برخوردار هستند، با این حال چرا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان لوازم آرایشی طبیعی افزوده می شود؟ ، نیاز به نگهدارنده ندارند، در این مدل لوازم آرایشی و بهداشتی ارگانیک از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E، عصاره دانه گریپ فروت و عصاره رزماری استفاده می شوند تا فاسد نشوند. همچنین این مواد نباید در برابر هوای آزاد و شرایط محیطی قرار بگیرند، چراکه به دلیل نداشتن مواد نگهدارنده مستعد انواع قارچ، باکتری و … به عنوان مثال، بسیاری از شرکت های تولید عطر از ظروف تزئین شده با رنگ های مشخص استفاده می کنند.دانستن چگونگی علامت گذاری تأمین کنندگان مواد تشکیل دهنده مواد تشکیل دهنده مربوطه می تواند کمک مفیدی در پیشگیری از استفاده سهوی مواد غیر اصلی باشد.تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی همچنین می توانند با اطمینان از بازیافت ظروف خالی توسط پیمانکاران زباله های اصلی، نقش فعالی در این استراتژی داشته باشند.از آنجا که بسیاری از محصولات نهایی در مقادیر کم، 100 یا 1000 واحد تولید می شوند، تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی اغلب می توانند در شرایطی قرار بگیرند که باید مقادیری را خریداری کنند که بسیار بیشتر از مقادیر واقعی لازم برای انجام سفارشات مشتری باشد.در نتیجه، مواد تشکیل دهنده استفاده نشده ممکن است در انبارهای شرکت و داروخانه ها برای مدت زمان طولانی، اغلب در شرایط نامساعد نگهداری دما و رطوبت، جمع شوند.این امر برای مواد خام قابل تحمل یا حساس، از جمله روغن های معطر یا سایر مواد در معرض تجزیه اکسیداتیو، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.اگر رویه ها از قبل انجام نشده باشد، تولیدکنندگان مواد آرایشی باید تشویق شوند که بهترین اقدامات را برای محافظت از مواد ناپایدار در برابر تجزیه شیمیایی انجام دهند.روغن های معطر فله اغلب می توانند حاوی روغن های اساسی باشند که می توانند در معرض تجزیه اکسیداتیو باشند.اگرچه تولیدکنندگان روغن های معطر رویه های خاص خود را برای کاهش این پدیده در هنگام حمل روغن های ترکیبی به مشتریان انجام می دهند (به عنوان مثال فضای ورودی در ظروف حمل و نقل را به حداقل می رسانند)، استفاده جزئی از رایحه های بعدی منجر به افزایش فضای رو به رشد می شود.این فرصت را برای اکسیداسیون خودکار عطر باقیمانده فراهم می کند.کاهش این تجزیه شیمیایی را می توان به راحتی از طریق تصفیه ظروف کاملاً کامل توسط گاز بی اثر شیمیایی، مانند نیتروژن، به دست آورد.پرشین یوتاب، خرید مواد اولیه آرایشی و بهداشتی را برای شما مقرون به صرفه می کند.این شرکت واردات مواد اولیه آرایشی و بهداشتی را انجام می دهد.

این مخلوط ترکیبی از مواد اولیه آرایشی پیشگامان شیمی مختلف پس از مخلوط معقول و پردازش است. فرد پس از طی آموزشهای لازم، کالا و سیستم شرکت را به اطرافیان و افراد مختلف معرفی میکند تا سرانجام دو نفر محصول را از شرکت خریداری کنند و وارد سیستم شوند. شرکت با روشهای مختلف، سودبری اعضا را کاهش میدهد و افراد در چرخۀ سودزدایی قرار میگیرند. در واقع یعنی تمامی مواد تشکیل دهنده آن از مواد گیاهی سرچشمه گرفته باشند و هیچ عنصر معدنی و حیوانی در ساخت آن به کار نرفته باشد. این محصولات دارای رنگ و اسانس طبیعی هستند و در ساختار آن ها از محصولات پایدار در طبیعت خبری نیست. در صورتی که میزان مواد تشکیل دهنده کمتر از این مقدار باشد، محصولی که تهیه می کنید ” ساخته شده با مواد ارگانیک ” است. بنابراین احتمال ارگانیک بودن ۱۰۰ درصد این گونه محصولات بیشتر است. این در حالیست که از سال ۲۰۰۹ که کمیسیون بهداشتی اروپا آزمایشات مربوط به لوازم آرایشی بر حیوانات را ممنوع کرد این امر موجب شد سازندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از ترکیبات گیاهی در محصولات خود استفاده کنند.